Üye adı:selinesk
Kayıt tarihi:2 Aralık 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16416
Üye puanı:767
Takipçileri:139
Takip edilen:97
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()altın düş de bi fulleyelim
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()gram alalım mı çıkışa başladı mı
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()142 den 153 lere 2 haftada çıkmıştı bilinmez
necatkaradag için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()dolar ı bilmem de Altın resmen al beni dıyo buralardan alıp 155 den satmak lazım
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()o zaman da kar az ki 420 gram falan alabiliyorum
enver12345 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()bankamda 139 küsürü gördüm almadım hiç yok ben full almak istiyorum
enver12345 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()siz Altın aldınız mı ben daha alamadım
enver12345 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()altın daha düşer mi biri bişi desin alım yapıcam
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()odeobank günlük faizi 14. 5 yapmış neler oluyor acaba
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()bugün dolar 3. 5220 lerdeyken almadığıma üzülüyorum dolar artıyo sanki
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()anneme bi bilezik alayım bari malum anneler günü geliyor :D
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()ben Altın da olsam asla zarrarına satmazdım altın bu teneke değil dolar ı bilmem ama dolar da bi gün elbet 4 tl olacaktır
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()o zaman dolar mı alsak gram da düşüşünü tamamlayınca satıp grama girilebilir ama dolar da korkutuyor
LosingMyReligion için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()koreyle savaş çıkacak diye altını 150 lerden aldırdılar bu bi aldatmacaydı iyi ki almadım kendi adıma gerçi şimdi 140 lardan da alamıyoruz
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()@fakir_trader altın kaça düşer
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()hayır pek anlamam izlesem de
LosingMyReligion için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()gömü mü buldular bi yerde noldu da düşüyo ons acaba
LosingMyReligion için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()yok devamlı düşüyo almadım
fakir_trader için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()altın alalım mı sabah daha düşer mi
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()altın a nolmuş abooo