Üye adı:Selda09
Kayıt tarihi:14 Haziran 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:60089
Üye puanı:3128
Takipçileri:224
Takip edilen:81
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Pazartesi bir tane alalım bana önerin olur mu pazartesi:) dip nedir ben bilmem belki
Efsaneee06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Anladım peki banka bunun için ekstra hesap ücreti alır mı yüklü sağol canım benim
Efsaneee06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Düşüş var zarar var ama satmadigin sürece yok doğru mu anladım bir de kâr koyma süresi gram kadar uzun değil- dir sanırım
Q777 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Üzecek bir rakamla girmem sadece denemek ıstiyorum en fazla 300 500 lira sadece şunu soruyorum nolur sorumu anla canım ben 500 liraya lot aldım en kötüsü 500 mu kaybederim yoksa daha kötüsü var mi tutup bir 500 de borçlandirir mı
Efsaneee06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Anladım canım inşaallah tez zamanda çıkar murat hocaya sordum sanırım ya ben soramadım ya da müsait değil şu an borsa hisse olayında diyelim 1000 tl lik lot aldık tuttu 0 a düştü daha kötüsü var mı yani eksiye düşüp borçlandırma yapıyor mu hisse zarara da ortak mı olunuyor
Efsaneee06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Senin gümüş çok mu vade sıkıntın yoksa 1 ay içinde çıkar canım gümüş inş sabret
Efsaneee06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()86 Altın da kapanış olmadığı sürece yükseliş devam. eder değil mi canım
Efsaneee06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Konu: Her birey kendi riskini alır.Sevgiler saygılar.
Ne alıyorsunuz hisse ben almıyorum sadece sordum hangileri kazandırir merak ettim
Murat5635 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Tahvil alımlarını azaltıcaz diye net konuşan oldu mu fed tarafında?
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Şans olacak insanda şimdi dua edelim bu gram 86 Altın a sarkmasın kapanışta yoksa 91 de satıp alttan almadık diye tekrar tekrar pişman olucaz
Beyaz_martı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()29larda alanlar 40 larda ip çekilmeden sattıysa adamın 30bini 40 bin oldu di mi ben 8 ayda alamadım o kârı
Beyaz_martı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Şanal para işini ogrenmemiz lazım
Beyaz_martı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Umarım çıkış öncesi dipten alır kar ederiz boşta 30 40 bin lira 3 ay olacak zarar çok
Q777 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Alim fırsatı gelirse dolar da beni etiketler mısın kardeşim
Q777 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()30 olmasa da 40 görür mü yani gram için onsun yükselmesi lazım
Q777 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()dolar da durum ne düşüş mu var alınır mı kacta alınır 52 destek yaptı diyorduk 50 oldu
Q777 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Arkadaşlar bugün 491 kusur görürse tekrar çıkılır mı beklesek mı haftaya yükselir ihtimali var mı bayilcam çok sıcak burasi
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Acil dışarıya çıktım düşüş mu bekleniyor
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Konu: #27767717 Grafik detay ve yorumları
Inşaallah canım inşaallah
Efsaneee06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Konu: #27767514 Grafik detay ve yorumları
177 kritik umarım 77 altı kapanış gelmez canım bu 77 den ne çektik aylardır
Efsaneee06 için cevaplandı (yorumu göster)