Üye adı:Selda09
Kayıt tarihi:14 Haziran 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:60073
Üye puanı:3128
Takipçileri:224
Takip edilen:81
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Konu: ytd
Ben uzun mu kısa vadeci miyim önce buna karar vermek lazım 16 18 k gelir korkusu vade mı bıraktı:)) görüşürüz hocam gözler kaydı benim :)
Gün_olur__ömre_bedel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Ne halt ettiği belli değil bu btc nin ıyi uykular herkese 4.30 da here
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Tamam yazarsanız 4.30 da satarım. yarin da iş var
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Konu: ytd
Düşüş mu off ya satayim mı yüzde elli malda kalayım. demiştim
Gün_olur__ömre_bedel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()21.767 potaya girdi mı kesin değil mi 4.30 da yazarsanız kesinleşince sevinirim hocam teşekkürler ne kar ne zarar 19.96 alım 20 20.30 arası gidip geliyor sizce satıp full tl de mı kalayım yüzde 50 tl deyim
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()türkçe konuş hocam inan anlamadım
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Flama ters mı
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Başka ne almış balina
Hilal33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Nerde yazıyor belki yalan haberdir
optio2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()20.470 lerden döndü aşağıya oraya çıkıp salabilir mı alayım mı. satayim mi. sasirdim aldığım yerin az üstüne stop koyup uyusam patlatırlar fırlar yukarı diye uyuyamam da :))
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Bu sefer benim sand 20.60 70 geliyor hadi bakalım gün içi 20.64 görmüş sanırım
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Konu: Storj Senaryolar
Tamam tamam sağol nu alayım burdan battı balık yan gider satarken haber ver bari:)))
Mawerick77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Ya açtım ağzımı buralar dipse dedim yüzde 50 tl de kaldım ıyi mi:)))
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Konu: Storj Senaryolar
Ben toptan yapicam karı hocam :)) şaka maka kalan yüzde 50 tl nin yüzde 25 ine nu alayım mı ki:) henüz sand zararda değilim ama elim boş da girmek istemiyorum ya burası bugün ve yarının dibi ise satsam üzülürüm bu sefer nu pump yaptıktan sonra hareket etmemiş düşüp çıkması zaman alır gibi sanki
Mawerick77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Anladım şimdi btc beklentin ne yarın 22 24 k arası gelir mı sence
Mawerick77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Belime ağrı girdi ya :(
Melisss için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Öyle güzel çıkıyordu ki işte heyecan umut hırs hepsi birbirine girdi gidecek daha zannettim:)
Melisss için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Daha açık yazar mısınız yüzde 50 tl. deyim zarar yazmadan kalan cikayim mi
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()32 ler gelirse mı ben de yüzde 50 maldayım ama senin alımlar 18 k lardandir:)
Mawerick77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Konu: ytd
Zarar ziyan devam:)) heyecan dorukta hep:)
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)