Üye adı:Selda09
Kayıt tarihi:14 Haziran 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:60074
Üye puanı:3128
Takipçileri:224
Takip edilen:81
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Banane karpuz aldım bak 10 kilo onun parası cikardi:(( yoklukta çok para o sizin gibi zengin değilim ben.
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()20.20 gördü gitti mal 19.82 den:(((
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Konu: Alıntıdır.. Sence hangisi?
Ona soracak olsam sorardım sana soruyorum
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Konu: Alıntıdır.. Sence hangisi?
Ya evde misafir var senin önceki yorumlarını okuyup anlayacak vaktim olmadı ben sana dümdüz soru sordum sand düşecek mı sen ne dedin ?
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Konu: Alıntıdır.. Sence hangisi?
Susma da 19.82 95 98 de sattığım malın tamamını kactan almam lazım geri onu söyle bari ben soru sorarken şaka yapmam kriptodan al sattan bağımsız şaka yaparım
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Konu: Alıntıdır.. Sence hangisi?
Gelsin alcam acısını hadi bakalım
_feNOmen_ için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Konu: Alıntıdır.. Sence hangisi?
Dünya g. ms sen de acit canımı sen bari anla ya
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Konu: Alıntıdır.. Sence hangisi?
Yoruma yazdığımı geç lost ben açıkça iki kere sordum sand düşecek mı sen de düşüş olacağını bayramın ilk günü söyledik dedin bu ne demek oluyor daha düşecek demek
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Konu: Alıntıdır.. Sence hangisi?
Bırakın kardeşim para kolay kazanılmıyor bekle der insan ya panik var al 20 lira oldu yazik
etacarter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Konu: Alıntıdır.. Sence hangisi?
Piyasa düşecek diyosun düşüş devam edecek diyosun sonra niye sattın diyosun
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()19.84 satıldı
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Konu: Alıntıdır.. Sence hangisi?
Sattım şimdi tamam komple tl deyim şimdi çıkar
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Konu: Alıntıdır.. Sence hangisi?
Benim sand düşecek mı kardeşim
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Hımmm tamam
Sherloch için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()21.600 geliyor mu diyosun
Sherloch için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Hadi yukarı at kendini artık 25 k ya dogru
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()20.10 emir girdim ya düşüyor demez 19.95 emir sil 20.10 a çek 19.95 den dönsün kaderime ..
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()20.10 a emir girdim sat diye düşer ise alttan alırım yarın düşmezse de siz kazanırsınız tebrik ederim olay bu:)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Ankara yolcuları gitti şimdi iş yerinden kızlar gelecek bayram için isim bitmiyor kaçırıyorum al satlari
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Bitanem neden 20 ye çıkınca satıp 19 altı almayayım 20 den testte olmak yerine 17 den 15 den terse düşeyim
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)