Üye adı:şehmus
Kayıt tarihi:5 Eylül 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:488
Üye puanı:25
Takipçileri:3
Takip edilen:12
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için şehmus yorumu ()Teşekkür ederim hocam.
BAŞKA_GEZEGENLİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için şehmus yorumu ()Teşekkür ederim hocam. Ttkom ve Cimsa da uzun vade alınır mı hocam?
BAŞKA_GEZEGENLİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için şehmus yorumu ()Hocam Allah razı olsun. Hocam uzun vade hangi hisseler önerirsiniz?
BAŞKA_GEZEGENLİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için şehmus yorumu ()Hocam pardon 6,30 Rygyo maliyetim var.
BAŞKA_GEZEGENLİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için şehmus yorumu ()Hocam Rygyo aldım 5,81 den sizce ne zaman satmalıyım?
Saygılarımla
BAŞKA_GEZEGENLİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için şehmus yorumu ()Yani ne kadar sürer hocam?
şehmus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için şehmus yorumu ()Relax derken?
Baybay3406 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için şehmus yorumu ()Hocam bsoke de bakabilmeniz mümkün mü?
Saygılarımla.
Baybay3406 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için şehmus yorumu ()İnşallah hocam sağolun.
Baybay3406 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için şehmus yorumu ()Hocam inşallah ya yüklü girdim yükselecek diye.
Baybay3406 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için şehmus yorumu ()Hocam euholde beklentiniz var mı?
Baybay3406 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için şehmus yorumu ()Hocam iyi akşamlar, şu an elinizde hangi hisseler mevcut?
defnem_naz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için şehmus yorumu ()Hocam siz bu hisselerden odtalama % olarak ne kadar kar bekliyorsunuz?
sologuitar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için şehmus yorumu ()Teşekkürler hocam.
Efe_16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için şehmus yorumu ()Hocam merhaba, dolar analiziniz nedir?
Saygılarımla
Efe_16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için şehmus yorumu ()Hocam emin misiniz peki?
By_Dok için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için şehmus yorumu ()Hocam şuan elinizde neler var?
Saygılarımla.
Elif_bilgem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için şehmus yorumu ()Hocam bende crfsa var Turgut bey in analizi üzerine aldım. İnceleyin isterseniz.
CRFSA DESTEKLER 3,48-3,33-3,08 DIRENCLER 3,59-3,66-3,70-4,12-4,24-4,89-5,23
NalanK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için şehmus yorumu ()Hocam merhaba, peki 120 bin giderken yükseleceğini düşündüğünüz hisseler neler? Şu an Turgut beyin tavsiyesi üzerine Boluc ve Vesbe aldım satmayıda düşünmüyorum.
mehmetbyrk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için şehmus yorumu ()Hocam Çeyrek altın veya Tam altın almak fark ediyor mu?
Metehan001 için cevaplandı (yorumu göster)