Üye adı:seckin4242
Kayıt tarihi:3 Şubat 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:34
Üye puanı:7
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için seckin4242 yorumu ()300 gram yüklü ortalamam var. En sonda 369 dan bir miktar aldım. 390 da satmadım. Babaannemin birikimleri gibi evladiyelik gitsin benimle gittiği yere kadar gramcıklar
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için seckin4242 yorumu ()İhtiyacınız yoksa bozmayın hocam neden bozacaksınız ki. En çok yapılan yanlış bu.
Bal_Abbas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için seckin4242 yorumu ()Alacağınız miktar çoksa parçalı alın arkadaşlar. Ben ilkini 369 dan aldım 365 ve 360 da diğer alım için belirledim. Gelirse alırım. Daha da düşersede umrumda değil. Al sat için almıyorum yatırımlık alıyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için seckin4242 yorumu ()5000 TL'lik kuveytten alındı. 50 tl vergiyi direk kesti.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için seckin4242 yorumu ()Biz 5,45 den sattık aman siz galayana gelmeyin. İhtiyacım olmamasına rağmen o rakamlardan cıktım hemde zararına. nasıl bir kafa yapısı kendimde anlamadım :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için seckin4242 yorumu ()Yükselir mi düşer mi diye bilmekte sıkıntı yok bakın grafik herşeyi anlatır yükseliş trendi gerçek olan. Fakat nerden döneceğini bilmek sıkıntı
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için seckin4242 yorumu ()6,05 den aldıgımızı 5,45 den sattık. Kimsenin suçu değil kendi mallığımıza yanalım. Halbuki hep kafamda eylüle kadar bekleyeyim diyordum. Nasıl böyle bir acemilik yaptım hala inanamıyorum
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için seckin4242 yorumu ()Evet verebilirsiniz, talimat olarak geçer. İstediğiniz kuru ve dolar miktarını yazarsınız otomatik alır
aresss için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için seckin4242 yorumu ()Şu parite yorumlarınızı parite sayfasında yapsanız ? Pek iyi olmaz mı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için seckin4242 yorumu ()6,10 ortalamamı düşükten toplayarak 6,02 ye kadar çektim. Yapacak bişey yok riski minimize etmek gerek. Ama yinede en azından 6,2 görene kadar satmayacağım. Beni silkeleyemeyeceksin benjo efendi gerekirse 2 yıl beklerim
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için seckin4242 yorumu ()Arkadaşlar zararına cıkıs yapmayın bakın tongoya düşüyorsunuz. 6,08 dan tersteyim. Elinizde hala tl varsa, belirli rakamlarda alım yaparak en azından maliyetinizi düşürün. 5,9 5,8 5,7 olarak belirledim kendime
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için seckin4242 yorumu ()Birde dolar alım satım için genelde herkes tfx kullanıyor sanırım. Makas tfx'de nasıldır ? En düşük makası hangi alım satım mecrasında bulabilirim?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için seckin4242 yorumu ()6,08 dan 11k dolar ım var 6,01 e düşerse bi 10k daha almayı düşünüyorum
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için seckin4242 yorumu ()selamlar yeni üye oldum 150 bin tl gibi bir param var. alım için hangi aralık beklenmeli?