Üye adı:schweppes
Kayıt tarihi:9 Eylül 2015
Durum:Bu üyelik site kuralları gereği iptal edilmiştir.
Yorum sayısı:3964
Üye puanı:146
Takipçileri:30
Takip edilen:14
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Muhasebe
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9992,33 Nakit puanı var
T. Puan:9992,33 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için schweppes yorumu ()tadından yenmez derim ama ben işlem sınırıma ulaştım zorlamıcam :D
uğur31 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için schweppes yorumu ()dünde aynı saatte aynısı oldu uçurdular çaktılar
volatility için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için schweppes yorumu ()uğur hangi fxdesn hacı
uğur31 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için schweppes yorumu ()içim gidiyor abi başlasın artık delirtecek
SeLtoL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için schweppes yorumu ()abi saatin falan konuşcakmıyız bunun öglen mi açarız ne zaman açarız buyları hemen bizim piyasa kapanırken mi
Dolarcı_Acemi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için schweppes yorumu ()bizde takipteyiz :D
Dolarcı_Acemi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için schweppes yorumu ()burdanda çakılmazsa helal olsun abi
uğur31 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için schweppes yorumu ()abi sana katılıyorum bende dahil olmak isterim
SeLtoL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için schweppes yorumu ()255 tl zarar
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için schweppes yorumu ()abi inan buya güvenmiyorum bu rakamlarda gerçekten güvensem giricem
uğur31 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için schweppes yorumu ()benimde buydu abi sabah bi uyandım yaptıgım işlemde 400 tl kar vardı ve çok ufak bi lottu düşün yani onu kapattım tekrar buy açtım yok oldu ondan sonra
Dolarcı_Acemi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için schweppes yorumu ()abi gene aynısını yaparsa birleşip suikast düzenleyelim geçen benide bitirdi
Dolarcı_Acemi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için schweppes yorumu ()Benimde zarar abi ama dünde aynısı oldu buy açtım iki saat sonra çöktü
uğur31 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için schweppes yorumu ()abi gereksiz şişlik olduğunun kimse farkında değil mi ya
SeLtoL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için schweppes yorumu ()bende telden takılıyorum akşam
Dolarcı_Acemi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için schweppes yorumu ()akşam burdayız hocam konuşuruz yani
Dolarcı_Acemi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için schweppes yorumu ()aynen abi bende kitliyim
Dolarcı_Acemi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için schweppes yorumu ()cuma olduğu için milleti dolar da tutmak istediklerini düşündükleri için artırdıklarını düşünüyorum
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için schweppes yorumu ()bende beklemedeyim hocam
Dolarcı_Acemi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için schweppes yorumu ()aynen abi dün böyle aldandım saat 10da bir düştü sabah anca topladım zararı
SeLtoL için cevaplandı (yorumu göster)