Üye adı:Savaş006
Kayıt tarihi:27 Eylül 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:10702
Üye puanı:2149
Takipçileri:704
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()bir arkadaşa; cuma birileri bana hakaret etti 2,98 den almayın dedim diye ama bak 2,90 a düştü yazdım. bu sebepten akşam 23,25 e kadar engel yedim
hodja için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()kardeşim belki bir saat sonra japon/kore ile 3 olacak. vebaline girmek istemem. ama ben bu günlerde büyük düşüş bekliyorum
cankane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()sabah ben uyuyacam diye 2,85 emir girmiştim hazal kardeşim. şu an emri iptal ettim. yani bu iş öyledir; sabah 2,85 mantıklıdır şu an tetikte olmak mantıklıdır. mesela gece çinle şelale gelirse belki sana 2,80 den bile dur alma denebilir... sabret
Hazalsevil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()@Cemal_07 kardeşim sabah zarar edecez diyordun sabredip kar aldın umarım
Savaş006 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()sabah alt yorumu yazmıştım... o saatlerde düşüş devam zararkes yapın diyenler gün boyu yükseliş olunca da DEMİŞTİK, BAK GELİYOR YAZIP durdular. komik... çok komik
Savaş006 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()@nur33 sabah bana uyup almışsındır umarım
Savaş006 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()@NewoNevv kardeşim dediğimiz hedeflerden kar aldın umarım
Savaş006 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()@ReAlisT68 kardeşim sabah zararına satacaktın SABRET dedik herkes zararkes derken. faydasını gördün umarım
Savaş006 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()2,97 den ve 2,99 dan sabahki parçaları çıktım. engellşiydim yazamadım. umarım sabah beraber aldıklarımız da karla satmışlardır
Savaş006 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()(alt yorum) sabah aldık ve aldıklarımızı da yazdık. BİR TEŞEKKÜRÜ HAK ETMEDİK mi almasına vesile olduğumuz dostlar? herkes yine şelale senaryoları yaparken, cetvel 2,90 dan zararkes yapın derken ben 4 parça alım yaptım
Savaş006 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()8 yıldır ne üstadlar gördük gül gül öldük:)en son 15 kişi yakıp kendileri de 20-30-50 bin zarar edip kayboldular
Coldestbeer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()teşekkür ederim. bereketli kazançlar dilerim
Coldestbeer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()fişekçiler 4-5 kuruş yükselince sahne alıyor kardeşim. şu an kulisteler. hele akşama doğru 98 olsun yazarlar buraya 3,15 yolda diye:)
ubeyt için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()Konu: #19581374 Grafik detay ve yorumları
kıymetli kardeşim emeğine sağlık... sabah ki hareketleri izlemediğin için düşüş ağırlıklı (daha doğrusu temkinli) konuşuyorsun. iyi de yapıyorsun. temkin ve dikkat iyidir. lakin sabah 89 ve 90 lara düşşlerde sağlam alım olmamasına rağmen tepki geldi yer yer. ben 2 haftadır yeni bir dip beklediğimi (en kötü 2,70 ler) yazıyorum lakin o gün bu gün değil gibi. çünkü gece 3,01 den devam eden düşüş trendi şu an 2,82 lerde olmalıydı. ben bugün 97-98 ler bekliyorum.
strategicaltrade için cevaplandı (yorumu göster)
5BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()alım için 2,85 satış için 2,97 emir girildi... herkese hayırlı al satlar... CUMA GÜNÜ 3,15 BEKLEYEN ustalarınız gelirse yine ardlarında dolanmayı ustaamm üstaadd demeyi unutmayın...
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()yok stop patladı yok alım geldi yok satış geldi yok şu oldu bu oldu... burdan okurken o kadar komiksiniz ki...
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()2,96-97-98-99...4 kademe alımım var kardeşim
NewoNevv için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()2,91 bir miktar daha alım yapılmıştır:)))
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()çok büyük cesaret!
abdullahbaba47_47 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()ben 4 te 1 girdim. karar senin
nur33 için cevaplandı (yorumu göster)