Üye adı:Savaş006
Kayıt tarihi:27 Eylül 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:10702
Üye puanı:2149
Takipçileri:704
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Platin için Savaş006 yorumu ()platin 160,39-161,79
Yaman16 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()kalbimize haciz koydun icra memurumusun:) yaw sen hep iyilik peşindesin. Allah işini rast getirsin dost
dolmakalem06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()aleyküm selam hoşgeldin kardeşim
Altın_avcı için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()aynı dileklerim senin için de geçerli... buyrun sizi dinleyelim. ben sağı solu suçlamadım. eski tanırım ve dolar da geçmişte şu şu oldu dedim... ve herşey grafik değil bu tür dönemlerde dedim. burda hata ne? yalan ne? yanlış ne?
karadag26 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()çok eski tanırım çelik kardeşi. dolar da bi ara şamar oğlanı oldu da şimdilerde biraz grafik öğrenmiş. lakin grafik mrafik bu tür dönemlerde işlemez. bana biri 2.40 a inen , şu an dünya evlere hapsolmuşken 3.36 ya yükselen gümüşü açıklasın mesela...
Agry için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()gr tl bazında 3,29 Altın da kapatırsa felaket senaryoları çizen arkadaş neye dayanıyor? destek dirençlerin çöp, beklentilerin oyuncak edildiği bir dönemde BİR GÜNLÜK kapanışla bilmişlik yapıp insanları panikletmek üzmek doğru değil. buradan nerye çıkar nerye iner sadece şu an SPEK bilir
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()kardeş bereketli olsun. lütfen elde tl kalmasına dikkat edelim alımlarda. iyi temiz bi arkadaşa benziyorsun zarar et istemem
cihangiraksoy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()az hızlan beee
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()haydi Bismillah...
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()fredinin kabusları 2. bölüm:) yaw sabredin. iyi olur
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()ne dert edecem 1,50 ye kadar alırım :)kandilin bereketi derim hemde. üzüldüğüm terste olan arkadaşlar...
dtmustafa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()matarama su ko, lar o tarafa koma bu tarafa ko derse sende bende fena tersteyiz:)3,31-3,26 alımım var bugün:)))
dtmustafa için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()toplantı ile kapalı kapılar ardında neler dönüyor bilmiyoruz. ama toplantıya hazırlık anlamında yatırımcı bazında hareketler kıpırdatabilir
konyaspor4242 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()şu an durum çok çok kötü değil bence. hala 14.528 S1 desteği üzerindeyiz.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()japon değil hocam yeni zelanda ile şok çıkış yaşadık:)virüs bitsin zelandaya gidecem. gece kazandığım 2440 tl ile:)
dtmustafa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()evet ama 2 saat önce opec yayınladı=trump herkes anlaşsın diyor ama kendi üretime devam ediyor. abd de üretimde kısıtlamaya gitsin! dedi ve hala abd den yanıt yok
konyaspor4242 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()ya OPEC te kötü kokular geliyor... ya (zayıf ihtimal) o beklediğim 2. büyük dip dalgası geliyor, ya da abd bugün borsaya çok yüklendi metal cılız kaldı.. gece 2 ve 4.5 ta kokusu çıkar. HA BİR DE şükredelim 3,03 lerde sürünüyordu 3,26 lardayız:)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()Konu: #19860474 Grafik detay ve yorumları
ülkem güzeldir tüm renkleriyle diyelim geçelim. kazancımıza odaklanalım o halde:)
dtmustafa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()ben 7662 gr aldım. düştükçe de alıma devam
ERDİLEK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Savaş006 yorumu ()Konu: #19860352 Grafik detay ve yorumları
hocam geçen gece yazdım 3,03 ten 66 bin gr satıldı diye.. bi arkadaş yalan alım satım yazmış. bende çektim fotoyu attım:)lüzumsuz çok takma sen kıymetli bi arkadaşsın
dtmustafa için cevaplandı (yorumu göster)