Üye adı:Savaş006
Kayıt tarihi:27 Eylül 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:10702
Üye puanı:2149
Takipçileri:704
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Savaş006 yorumu ()Yok kardeşim yok... coin Türk milletinin işi değil:)bak ben 3 gündür tldeyim en az 10 msjımda 35 bekliyorum yazdım. VE KALKTIM dün gece full aldım. şu an kendime şaşıyorum.
mexido için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Savaş006 yorumu ()1 saat önce herkes felaket tellalıydı.200 dolar çıkınca alice harikalar diyarında oluyor bura. sonra 1000 dolar düşüyor.2 Aydır böyleyiz
Kimimben06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Savaş006 yorumu ()Al sat değil al yat yaptın ok orayı anladım. nasıl sabrettin onu anlamadım. herkes yüzde 2-3 Karda satıyordu malını. ve 1-2 saate daha üstten alıyordu. geeisini biliyorsun rüzgar ters esti
Menekşe_3544 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Savaş006 yorumu ()Kardeşim ben aralıkta ocakta alıp sattığım ada dot lınk neo eos u elde tutsam 600 bin im 2.400.000 oluyordu... caktı cekti ile iş yürümüyor. adamlar para ile değil psikoloji ile oynuyor önce! elindeki parayı almayı çook iyi biliyorlar
mexido için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Savaş006 yorumu ()Kar alıp mı:)))en kralı yüzde 20 zararda kardeş ne karı
Içinizdenbiri için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Savaş006 yorumu ():))) yani bu işte nasıl 1 milyon kazandın inanasım gelmiyor)
Menekşe_3544 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Savaş006 yorumu ()14.000 cileri piste alalım...
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Savaş006 yorumu ()Ne güzel TL de bekliyordum dün dönüşü görünce şeytan dürttü full girdim:(
mst426666 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Savaş006 yorumu ()Yahu kardeşim 30250 de hee şeyin canı çıkar. en dip olsa ne? ve oralar artık iğne ile değil sindire sindire geliyor. artık ayıya NET inanıyorum
mst426666 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Savaş006 yorumu ()35500 altı dipsiz kuyu
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Savaş006 yorumu ()Ooohhh... mis gibi batıyoruz
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Savaş006 yorumu ()Bank BBVA İsviçre'de bitcoin hizmeti vermeye başlıyor
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Savaş006 yorumu ()Önce 54 binlere alıştık sonra 46 binlere sonra 41 sonra 39-38-37... şimdi gözümüz 36.000 lere alıştı ve 100 dolar yükselse mutlu oluyoruz. herkes pırıl pırıl batıyor
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Savaş006 yorumu ()Buğra sukaş şimdi canlı yayın açtı. ısrarla:dipteyiz alım fırsatı diyor. death crostada uzaya uçuş bekliyorum dönüm olacak diyor
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Savaş006 yorumu ()Retest tepki alım fırsatı diye diye güzel güzel batıyor coin yatırımcısı.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Savaş006 yorumu ()O gün bu gün değil artık. o zaman hala herkes coin aşığıydı. şu an nefret etmeyen kaldı mı? güvenen kaldımı? adam 80-100-200 zararda.30! derse bi kademe daha zarar edecek. eee? alacak paramı kaldı milletde? kurumsal da almıyor
sadettiin88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Savaş006 yorumu ()33 e inerse artık aylarca toparlayamaz ve 28 garanti gibi olur. zaten şu an bile güven kalmadı coine
sadettiin88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Savaş006 yorumu ()En bunalınan noktada sert çıkışlar başlar mı acaba 41-42 ye? herkes kafayı yiyecek. (hocalarınız üstadlarınız kayıp yine:)39 olsun bura şampiyonalar ligi olur:)))
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Savaş006 yorumu ()Adam tutturdu yine yaranamadı:)))tüm hocalarınız bir aygıt çuvallıyor:)))
Mehmet571 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Savaş006 yorumu ()Parayı ikiye katlayacaz denen yatırımda herkesin paranın yarısından fazlasını kaptırması... ve inatla BELKİ BİRGÜN! hayali