Üye adı:SARISEVMEZ
Kayıt tarihi:21 Şubat 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4860
Üye puanı:980
Takipçileri:29
Takip edilen:115
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Ev Hanımı
Yaşadığı yer:İstanbul
Hebele hübele.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
6BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARISEVMEZ yorumu ()Yaklaşık 15 gündür siteyi takip ediyorum altın veya herhangi bir yatırım sektörü ile hiç ilgilenmedim. Aracımı sattıp bayilere sıfır araç gelene kadar para altında dursun dedim 360 Gram altın aldım 321 tl den. Bu sürede altın 334de oldu 318de oldu ben hiç bozmadım oynamadım karda da ellemedim zararda da ellemiyorum biliyorum altın gördüğünü unutmaz diyorum paraniza acil ihtiyaciniz yoksa panik yapıp 12bin zarardayım çıkacağım yazan okuyorum sabredin yahu 15gün içinde günlük açılışla kapanış arası inanın 10tl düşüp 15 tl çıktığınıda gördüm konuya uzağım ama bence kimse bozmasın zarardan bozmasın yani onu diyorum yoksa dilediğinizi yapabilirsiniz ama filler tepişir çimler ezilir şimdi tombulun teki yekten onsa bi sarılsa o bile arttırabilir yani.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARISEVMEZ yorumu ()Sakin bekle gün içinde 10 kere gidip gelebiliyor bazen. Zarar etme hemen.
Sedaesila için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARISEVMEZ yorumu ()Makas az ama piyasanın Altın da mı işlem yaptırıyor diye sordum öyle sanırım zira 328ken yazdiniz.
SenSey06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARISEVMEZ yorumu ()Tesekkurler
MehmetAbacı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARISEVMEZ yorumu ()Şuan tfx hesabi bulanan bi şahista alış kaç tl satış kaç tl ogrenebilirmiyim net rakamla.
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARISEVMEZ yorumu ()Sırf öyle oluyor diye tfx de 32 gram günlük çorba paramı çıkarmaya karar verdim sabah çıkar akşam girer 50 tl :) çorba parası
Kervan00 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARISEVMEZ yorumu ()Şuan zararsiz karsız 360 Gram altın ım var çıksam daha düşükten alım fırsatı yakalarmıyım?
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARISEVMEZ yorumu ()Bende sattim bekliyorum. Piyasa berbat 2013 c sekmentler 130bin olmuş.
gamze87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARISEVMEZ yorumu ()Eyvallah panik yapmiorum inş.
Altın_avcı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARISEVMEZ yorumu ()Valla altin işinden anlamam para kazansin bi süre ihtiyacim yok diye koydum ama gördüğüm kadarıyla saat farklarından dolayı asya açılda asya piyası yükselio avrupa açıldımı avrupa yükseliyor Abd açıldımı abd yükselio bunlari takip ediyosan kazaniosun bu hep böylemi bilmiom 6 günlük izlenimim :)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARISEVMEZ yorumu ()Ben 321den vakiftan oldum makas fazla diye al sat yapmayim diye kendime güvenmedigimden şuan zarardayım ama sabahtan beri sirkeliyorlar anca bu kadar düştü gibi yani bi düzeltme gelecek dedikleri bumuydu dahada inermi?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARISEVMEZ yorumu ()Ayrılda gel Sarı kız :)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARISEVMEZ yorumu ()321den 360 gramla 2000tl zararda bekliyorum durdu gibi iniş. Asla zarardan bozmıcam.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARISEVMEZ yorumu ()320 tlden 360 gram altinim var Mayıs 15e kadar çıkmamayı düşünüyorum karda gözüm yok o zamanlara kadar ana paramla çıkabilirmiyim panik yapim mi tahmini tavsiye lutfen :) sizi sorumlu tutmucam farkli görüş arıyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARISEVMEZ yorumu ()O değil benim 360 gram vakifta çekemiom da :) sabaha 1 gram 1 tl olmaz dimi 320den aldim :)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARISEVMEZ yorumu ()Sabırla bekleyeyim yani dimi :)
Maximum_Analiz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARISEVMEZ yorumu ()Benim vakifta 321den 360 gramim var uzun vadeciyim yani derken mayis 15e kadar bekleyebilirim. Makas zaten yüksek piyasa acikken ancak cikabilirim bide oda zarar satis olursa panikle cikim mi mayis 15e kadar illaki ana paramdan cikabilirmiyim sadece gorus soruyorum?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARISEVMEZ yorumu ()333 oldu yapıştırdı gram yine.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARISEVMEZ yorumu ()Bilmediğimden soruyorum ABD ons'u yükseltmek mi ister düşürmek mi? Şuan için değil genel olarak Ülke Bütçeleri lehine olan nedir?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARISEVMEZ yorumu ()334ü kırarsa ipin ucu kopar gibime geliyor ytd.