Üye adı:SARIBOĞA
Kayıt tarihi:17 Şubat 2015
Durum:Bu üyelik site kuralları gereği iptal edilmiştir.
Yorum sayısı:18981
Üye puanı:6495
Takipçileri:1660
Takip edilen:17
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Adana
Gaybı bilmek yalnız ve ancak Allah'a(c. c. ) mahsustur...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:11145,37 Nakit puanı var
T. Puan:11145,37 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARIBOĞA yorumu ()Saat yaklaştıkça endex çıkıyor. 21. 00'e kadar ya nasip..
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARIBOĞA yorumu ()Pardon..
Dün akşam yükselişi kestirince 1. 1255'den parite ye girdim, 1. 1309 çıkış imkanı(çıksaymışız dolar da 2, 5 krş inecekti) verdi "LA" dedim. Düşüşe geçince heyecan yaptık. 1. 1265'den (ort. 20 pip indi. )çıktım.
Pariteyi uygun yerlerinden yakalasak var yaaa..
SARIBOĞA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARIBOĞA yorumu ()Dün akşam yükselişi kestirince 1. 1255'den parite ye girdim, 1. 1309 çıkış imkanı(çıksaymışız dolar da 2, 5 krş inecekti) verdi "LA" dedim. Düşüşe geçince heyecan yaptık. 1. 1365'den (ort. 20 pip indi. )çıktım.
Pariteyi uygun yerlerinden yakalasak var yaaa..
yalnizkurt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARIBOĞA yorumu ()Hayırlısı olsun inşallah..
yalnizkurt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARIBOĞA yorumu ()dolar endex son 1 aylık ortalaması 95. 70'dir. Şuan 95. 30'da.
Sonuç: FED'e (faiz) konsantrasyon zayıflığı..
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARIBOĞA yorumu ()Hilal hanım, hakkınızı teslim etmek lazım.. Teşekkürler grafik için.. Allah razı olsun..
karahilal için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARIBOĞA yorumu ()ONS ve BİST çekilmeden dolar tırmanışa geçiyorsa..
El- Sonuç: Dolar gözünü FED'e dikmiştir. Başka da bir şey görmüyor..
Patron(FED) içtimaya çağırıyor..
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARIBOĞA yorumu ()Selamün Aleyküm..
Bu gidişle, FED'e dolar la gireceğiz gibi(ort. 3. 0519) görünüyor..
Kısmet ya parite dir. Ya da ... ! Hayırlısı bakalım..
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARIBOĞA yorumu ()parite den 1. 1265'le çıktık. Endex, şakam yok diyor.. 10 pip kısa günün karı.. Buna da şükür..
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARIBOĞA yorumu ()Yapmayın sayın hocam.. Gün doğmadan neler doğar..
Hakikat: Bir an sonrasını kul bilemez..
Sadece; hayırlısı inşallah..
Srvt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARIBOĞA yorumu ()Teşekkür ederiz hocam.. Yarın FED nedeniyle her halükarda çekilecek de.. Hayırlısı yaa..
Srvt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARIBOĞA yorumu ()Sayın hocam, 1. 1255 girişte bende var. Zirve beklentiniz var mıdır? Nerden döner desek? Öngörünüz? 1. 1310'u kıramıyor gibi..
Srvt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için SARIBOĞA yorumu ()zümrem parite nerden döner, 1. 1255'den girdim. sat emire ne yazalım? öngörü var mıdır?
serdar6055 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARIBOĞA yorumu ()Mevcut durum muallak gibi duruyor..
yalnizkurt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARIBOĞA yorumu ()Selamlar güzel insan; biraz hoşgörü, biraz üslup, biraz edep yahuu...
Hatırlatma adına: Sitenin en güzide, en saygın, en beyefendisi var karşınızda... Lütfen..
Saygılarımla..
altınist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARIBOĞA yorumu ()Teşekkürler Sezgin hocam..
Biraz parite ile ilgilenesim var. Zira FED sürpriz yapmazsa Bayram sonrasına kadar dinlenme görünüyor..
sezgin1983 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARIBOĞA yorumu ()Sezgin hocam, mevcut konjoktürün gündemi..
a) çıkış yapmayanlar için parite olayı.
b) çıkış yapanlar için dönüş- dip olasılığı.
A şıkkındayım. 1. 1255'den 2/3 oranlı parite yaptım.. Maximum en yakın parite zirvesi olasılıkları(geri dolar 'a geçiş için) hakkında bilginiz var mıdır?
sezgin1983 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARIBOĞA yorumu ()ve Aleyküm selam, verahmetullah..
sezgin1983 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARIBOĞA yorumu ()Selamlar, Umut hocam, pozisyonunuz nedir?
dolarcan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için SARIBOĞA yorumu ()parite ye geçiş yapıldı. 1. 1255'den 2/3 oranlı.. hayırlısı olsun bakalım..