Üye adı:Şahmeran_2525
Kayıt tarihi:13 Aralık 2021
Durum:Belirtilmedi
Kimlik:Doğrulandı
Yorum sayısı:81099
Üye puanı:16426
Takipçileri:419
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sudan çıkmış bir balina, karıncalar tarafından ezilir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9956,31 Nakit puanı var
T. Puan:9956,31 Gram & Puan birleşimi
Başarı:638. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
2BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()hocam beklenti alınır gerçekleştiğinde satılır dediğimde millet bana kızıyor. Fed faiz artış beklentisi satın alındı. Döviz kuru fiyatlamayı yaptı.0.25 e göre.
Peki ne olacak derseniz.0.25 yerine 0.50 yaparsa 1-1.5 liralık artış gene olur. MB müdahale eder gene.
sonuç: 0.25 lik faiz artışından ziyade powel ın önümüzdeki dönemlere ilişkin vereceği demeç mülakat basın açıklaması vs. gibi konularda mayıs ve önümüzdeki dönemlere ilişkin faiz artışının olup olmayacağı, piyasa mayıs ayında da faiz artışı olacağını sezerse (satın alırsa) mayıs ayına kadar gene beklenti satın alınır ve döviz fiyatlanmaya başlar(yani artmaya başlar)Mb in izin verdiği ölçüde.
Ercumentt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()yön belli olana kadar vur kaç yapıyoruz. Sepette değişik coinler var.
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()eyvallah. luci yi takma usd den bilirim onu tutmaz pek tahminleri
Ayfah için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()15 i geçse de yarın gene satış yer. önemli olan mayıs ve önümüzdeki dönemlere ilişkin vereceği faizle ilgili demeçler.
Red_Hard için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()tavsiye edebileceğin bir coin var mı?
Ayfah için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()bu luci ile anadolu aynı hala 8-9 lira dolar bekliyorlar. Gelmeyince sayfadan tüydüler.
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()günaydın arkadaşlar.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()nu da manipülasyon çok. Ondan uzak duruyorum ondan. Her an tepeden malı kitleyebilirler.
Ayfah için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()tether 14.59 dan 14.50 ye kadar sıralı emir alımı girilmiştir.1 günlüğüne.
-1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()onu da sepete ekledik uzun dönem bakalım ne olacak.
Ayfah için cevaplandı (yorumu göster)
-2BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()solonayı dün sattım. btc bir alım verir gibi gene ne dersiniz.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()çelik hoca fed 0.25 yaparsa dediğin gibi 1 gün sonrasına başlar satış yemeye. ama 0.50 yaparsa 1 ile 1.5 liralık artış olur. tabiki mb bırakırsa. bence fed in faiz artışından ziyade önümüzdeki dönemlerde seri faiz artışlarının gelip gelmeyeceği önemli.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()hocam nakit e ihtiyacın yoksa usd t bazlı almak daha mantıklı. şöyle örnek vereyim bir coini sattın elinde usdt var gece birden coin düşmeye başladı o zaman sanallardakiler genellikle usdt ye geçer. usdt talebi artacağından usdt yükselir. usdt grafiğini incelersen btc 34 lere düştüğünde usdt birden 14.80 e vurdu. ordan daha iyi anlarsın.
Erzurum2516 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()maşallah evlendirsen tamam olacak tüm görevlerin biter. Şimdi dersin onu da onlar yapsın.
Minakcmnn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()galiba tl bazlı alıyorsun. dikkat et tl bazlı sıkıntı.
yasingokturk5151 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()eğer fed mayıs ayına ilişkin faiz artırım sinyali vermez ise 22 sinden itibaren nisan ortalarına kadar kur gevşer.
Çınar1453 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()döviz içinde geçerli döviz yükseleceği haberleri düşer . yükselmeye başlar son gün bir tepe yapar ve satış yemeye başlar.
Çınar1453 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()bereketini gör hocam bizde anca bir 0 eksiğini aldık.
yasingokturk5151 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()gerçi emri iptal edeyim sabah girerim emirleri. Belki dipten bir sanal alırım.
Karakara3232 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()gece gene bir 37.700 yaparmı acep btc . sıralı emir gireyim.