Üye adı:şahin_şahin1
Kayıt tarihi:2 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4497
Üye puanı:484
Takipçileri:22
Takip edilen:6
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için şahin_şahin1 yorumu ()Bir de tfx mobil mi indiriyoruz target mı.
tşk. ler.
timucin34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için şahin_şahin1 yorumu ()Makas en az ve en çok nedir tfx de.. yani normal zamanda dün kaçtı volatilite olunca kaç?
timucin34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için şahin_şahin1 yorumu ()Maaşını dolar la almıyorsun galiba
Myagmurr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için şahin_şahin1 yorumu ()En iyi banka ve uygulaması hangisi sizce? Bende vakıfkatılım ve Kuveyttrk var. Çok memnun değilim.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için şahin_şahin1 yorumu ()Ya bir aralar tfx de çok sıkıntı verdi müşterilerine.. O sıralar geçecektim çekindim.
dileknurk için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için şahin_şahin1 yorumu ()Hatadır o.. deneyin bakın
Mirizmir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için şahin_şahin1 yorumu ()Böyle düşünenlerimiz çoğaldığı an tersi olma ihtimali artar. ytd.
speker14 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için şahin_şahin1 yorumu ()Çok iyi fiyat. Demek ki Kuveyttrk ten de kaçma zamanı gelmiş.17.05 satıyor.
dileknurk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için şahin_şahin1 yorumu ()Son haftanın şampiyonu.. ama uzun süre ilgilenilmişlik ister Gümüş. İyi kar bırakır ama Tersi çok pistir.
A_N_T_A_L_Y_A için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için şahin_şahin1 yorumu ()Gümüşle çok uzun yıllarım geçti, onsu iyi takip etmek gerekir, şu an dolar la da yükseliyor kendi onsuyla da ama ons geri döner dolar da destek vermezse kötü olur, dikkatli olun destek direnç haber akışları..
honourr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için şahin_şahin1 yorumu ()İroni yapıyorum anlamışsınızdır diye düşünüyorum.
izai için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için şahin_şahin1 yorumu ()Bence iyi yapıyorlar
izai için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için şahin_şahin1 yorumu ()Alan arkadaşlar kaçtan aldınız dün gece
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için şahin_şahin1 yorumu ()Kaçtan aldın, makaslar bir felaketti.
honourr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için şahin_şahin1 yorumu ()İha ve de siha ile gurur duyuyorum. Ancak üretim bizde tam bir fecaat, tüketim toplumuyuz üretim yok bizde.
Mikail_kiyak0609 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için şahin_şahin1 yorumu ()Burda mı düşük
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için şahin_şahin1 yorumu ()Satıp da bu gece alan oldu mu arkadaşlar, kaçtan?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için şahin_şahin1 yorumu ()Cuma vaktinde hareket etmeyin sakın, müdahale gelir bakk. Hem en başta cuma vakti. Dükkan size emanet birazdan gelirim. Geldiğimde mb. yi balyozla görmek istiyorum. Levha: cumadayım gelicem :))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için şahin_şahin1 yorumu ()Öyle de kesin bilemeyince olmuyo işte
A_N_T_A_L_Y_A için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için şahin_şahin1 yorumu ()Ama ayıp yani en hafif tabiriyle böyle 300 500 rakam vermek eğer doğru değilse
Bjk3458 için cevaplandı (yorumu göster)