Üye adı:şahin_şahin1
Kayıt tarihi:2 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4497
Üye puanı:484
Takipçileri:22
Takip edilen:6
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()21.20 çok güçlü dirençtir.
Gümüş_Gümüş1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Avrupa açılış ve
Asya kapanış ?
Fikri olan var mı?
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Ne diyorsun durum için?
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()tam karar çizgisinde bir kapanış.. bunu bilerek yapıyor enkler
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()altın/gümüştür =yani rasyo.. yükselirse Altın güçlenir gümüş düşer vs.
Gelinoy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()gümüş usta da olsa dinlemez kardeşim, biz ne ustalar gördük yaktı binlerce garibanın başını, parçalı alım yapın, destek- direnç iyi bilmelisiniz, elinizde hep nakitiniz olsun, yönlendirmelere kulak tıkayın, abd başta olmak üzere verileri iyi takipte kalın, rasyoyla falan olmuyor o işler, rasyo zaten olmakta olanın paralelinde eş zamanlı oluşan bir kriter veri.. iyi geceler.
Gelinoy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()gümüş için iyi değil denir ancak rasyo bir sonuçtur durumuna göre sebepler çok sayıda dolayısıyla ben dahil kimseden etkilenmeyin, elinizdeki mala dikkat.. her iki tarafa da kırabilir bana göre.. bir habere bakar ..
Gelinoy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()yaw arkadaşa gümüş için iyi bir şey değil desene neyin trendi :)))
ottobariç için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()ben de gönderdim ama parça hep bırakırım her bir yönde
ottobariç için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()ne yapalım peki:))
ottobariç için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()82.60 dyaw
ottobariç için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()onu biz de biliyoruz saatine varıncaya kadar da konuşma canlı göremedim bir yerde
Mik777 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()kapanış görmeden işlem açmak yapmak riskli olabilir sanki ytd.
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()nerden nasıl takip edilir ki yok bir yerde
Mik777 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()ya da bir an önce dokunsa da düzeltmesini tamamlasa, değil mi
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()şimdi konuşmaya odaklandı gibi ons.. başkan bile değil , düşünün yani durumumuzu :)))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()bilhassa şu sıralar için evet.. yeterince nakit var sıkıntı yok.. ama herkes için çıksın isteriz tabi.. sonuçta alttan çok kazanmayı istemekten yukarlı gidip kimseyi terste bırakmasını istemek daha naif bir duygu olarak geliyor bana:))
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()o kadar gider mi ki dost yukarıda 2 parçamız kaldı yapma:)))
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()21.44 destek olur mu direnç
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()21.24 iş görmez mi
Karayel12 için cevaplandı (yorumu göster)