Üye adı:şahin_şahin1
Kayıt tarihi:2 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4497
Üye puanı:484
Takipçileri:22
Takip edilen:6
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()- düşecek diye beklenildiğinde düşmez çıkacak diye beklenildiğinde çıkmaz bir merettir bu unutmayalım )
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()uzun süren siyasi belirsizlik ve sonrasında senato ile meclisin ve tabi başkanlığın farklı cephelerde kalması vb. onsa yaramaz iddiam var , fed in tutumu da öyle ve çoğu göstergede öyle yoksa lafım onlara değil.. öyle olmasa zaten böyle olmaz değil mi, düz mantık
Carpediemist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Çok karışır da borsaları vurursa ons dibi boylar.
Carpediemist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Hocam şunu demek istedim; biz dert ediyoruz da 8,40 lar MB için dert edilecek bir rakam değil bence ve yeni bir tırmanış olmaz ise yani şu an uslu çocuk gibi :)) korkup oturduğu yerden kalkmaz ise kur , faize yanaşılmayacaktır.
Semerkand1453 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Avrupa yarın trende göre satabilir çünkü dün çok aldı ytd.
Elifyusuf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Hocam illa da bu işi yapacaksanız ki illet bence de.. sabah namazına kurun saati kalkın o zaman yine isterseniz ne olmuş diye bir bakarsınız
Elifyusuf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()5:30 a bak kardeşim, asıl orda birşey olursa olur, yoksa sabah açılış
Ender46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Hocam ona şimdiden karar vermezler, kuru takipteler, bence şu seviyeleri dert etmeyecekler
Semerkand1453 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Mühim olan volatilite değil mi işte o 5:30 da oluyor, çok denedim
Selooo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Dün satmıştı sanırım değil mi
ByBandi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Hareket 5:30 da oluyor evet
figen3534 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Altta 6,76 üstte 6,79 var
Ender46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Olmak ya da olmamak işte bütün mesele bu )
maviokyanus_16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()6,76 yı güçlü kırarsa 6,66 nın yolu açılır, yoksa stabil ve yukarı
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Çin Abd ye uyar genelde trend devam ediyorsa, ancak masadan kalkma olasılıklı iştah kabartan bir pasta varsa ortada o ayrıca değerlendirilir
Ender46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()24.95 destek te 6,76 kıracak mı ona bakılacak
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Bence de öyle, dur bakalım 5 dk sonra hepimizi aydınlatırlar bu konuda :)
ATLANTİSDEKİ_ALTIN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Abd niye 1 saat ileri gitti peki
Nrlh_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Ustam bu düzeltme yapıp yarın çıkışına devam da edebilir
babilonda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Kardeş ne dersin bu düşüşte alınır mı beklemek mi lazım
babilonda için cevaplandı (yorumu göster)