Üye adı:şahin_şahin1
Kayıt tarihi:2 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4497
Üye puanı:484
Takipçileri:22
Takip edilen:6
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Konu: #32486639 Grafik detay ve yorumları
Çin en son nerde bırakmıştı hatırlıyor musun?
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Konu: #32486632 Grafik detay ve yorumları
Bu gecelik 1 2 ve 4s için neredeyiz?
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()18.30 ne var ki kardeş 18 de var galiba
HÜMANİST_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Konu: Jzkskdkdjfjsk
Evet şundan daha önemli,
faiz enflasyona uyacağı için enflasyon açıklandığında faize kadar piyasalar fiyatlamiş olacak
glbalkriz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Olmaz mı:)))
Zeyce61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()bana göre geri basması gerekir ama bunlara belli olmaz
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Konu: Jzkskdkdjfjsk
beklenti dahilinde geldi
glbalkriz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Konu: #32483701 Grafik detay ve yorumları
Doğru çok dalgalı bir hafta olacak muhtemelen.. kolay gelsin kardeşim hayırlı cumalar
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Eyvallah hocam, faydalı paylaşım like
HÜMANİST_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Konu: #32483641 Grafik detay ve yorumları
Daha gideri var yani grafige göre, emeğine sağlık
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()63 de tek kademe mi yoksa konjonktürel olarak daha mı fazla acep?
HÜMANİST_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Konu: #32482773 Grafik detay ve yorumları
Emeğine sağlık. Bir kez daha hayırlı geceler
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Konu: #32482701 Grafik detay ve yorumları
Tmmdir kardeşim, 23.95 mi 23.88 mi hangisinin üstü diyelim diye daha bir somutlaştırayım. Hayırlı geceler.
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Konu: #32482470 Grafik detay ve yorumları
Uyumadan bir grafik kapanış alalım mı kardeş, hayırlı kandiller...
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Emeğin ve esprilerin için sağol kardeşim, hayırlı kandiller..
HÜMANİST_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Aynen çok benzeşen yönlerimiz var..24 üstünü yeniden yokluyor, bunu da tahmin etmiştim ama diyorum ya yılların travması var bizde bir zamanlar gümüşün derinlerde bıraktığı bir fobi bu.. ama haklı gerekçeleri de var bir taraftan temkine mecburuz da..
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Ben de seni tutuyorum kıymetli kardeşim, 24 üstü geldi sanki hayırlısı
HÜMANİST_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Hocam birazdan yine gelirmiş:)))
HÜMANİST_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Rica ederim ama parite de emir verilmiyor işte.. var mı öyle banka bildiğimiz?
Bozocan için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için şahin_şahin1 yorumu ()Var evet kullandım
Bozocan için cevaplandı (yorumu göster)