Üye adı:Şahin__eymen
Kayıt tarihi:7 Mart 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3344
Üye puanı:254
Takipçileri:9
Takip edilen:17
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Şahin__eymen yorumu ()İhtiyaç şuan için yok.
Ecem58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Şahin__eymen yorumu ()Valla daha vermedim ne Altın nede gümüşü. Biraz çıksın çok az satarım harçlık için.
Ecem58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Şahin__eymen yorumu ()Hayırlısı olsun hocam.
Ecem58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Şahin__eymen yorumu ()Abd zaten oyun oynuyor kısa zamanda yıl sonuna kadar herkesi trenden indirip kendileri trene binip giderler. Sonra bize el sallarlar.
Ecem58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Şahin__eymen yorumu ()Hocam azda olsa fede kadar düşüş olabilir. Hata fed toplantında bile düşüş olabilir. Ve fed den sonraki hafta artık yükselişler başlar.
Ecem58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Şahin__eymen yorumu ()Gitti lahmacun fırını.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Şahin__eymen yorumu ()Bencede sanki hocam.
Ecem58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Şahin__eymen yorumu ()%30 gümüş %65 Altın da %5 tl deyim bende.
Empati28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Şahin__eymen yorumu ()Yok artık 6.40 mı.
Mustix için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Şahin__eymen yorumu ()Her zaman az yükseliyor. abd açılışında hemen satıyolar. Bu abdliler bu kadar aç gözlü olmuşlar. Bu kadar düştülermi.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Şahin__eymen yorumu ()Abd nereye kadar bu onsu dizginleyecek çok merak ediyorum. Az yükseliyor abd açılışında hemen kafasına vuruyor ve bunu bilinçli yapıyor. Nezaman bu onsu rahat bırakacak 3 kasımdan sanraki haftada olabilirmi aceba?
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Şahin__eymen yorumu ()Rica ederim nedemek.
Saydo_BAKŞAN_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Şahin__eymen yorumu ()Sadece bizim kapalı. Avrupa açık bizde yarın işlem yapabilecez.
Saydo_BAKŞAN_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Şahin__eymen yorumu ()Fed varlık alımlarını bitirmez yine azaltmak için tarih verir gibi. Onslarda düşüş olsa bile 1 hafta sonrası tekrar yükselişler olur tahminimce.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Şahin__eymen yorumu ()Onsa ne olmuş 5 ileri 5 geri karar veremiyor birtürlü.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Şahin__eymen yorumu ()Abd yine satış yaparmı. Tramp başta olsaydı ons 2000 ler üzerinde olurdu.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Şahin__eymen yorumu ()Karar anı.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Şahin__eymen yorumu ()Hepimiz için inşallah hocam.
Hunting6879 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Şahin__eymen yorumu ()Bekleyip görecez artık hocam.
Hunting6879 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Şahin__eymen yorumu ()Avrupa merkez bankası üç boynuzlu 3 veri ve faiz kararı 14.45 etkisi ne yönde olur. Avrupada varlık alımlarını azatmak gibi birşey derse onslar düşermi arkadaşlar.