Üye adı:şah_mat
Kayıt tarihi:1 Ocak 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2467
Üye puanı:190
Takipçileri:54
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Borsa ve Finans
Yaşadığı yer:Ankara
sabır acıdır meyvesi tatlıdır
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için şah_mat yorumu ()ne bankaymış 5 kr makas koymuş sattırmıyor işbnk
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için şah_mat yorumu ()makas normala dönerse 3. 2xx satış verecem
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için şah_mat yorumu ()banka 5 kr makas koydu sattırmıyor işbnk
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için şah_mat yorumu ()3. 23ten euro da satış uygunmu acaba
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için şah_mat yorumu ()euro da satış için kaçtan arkadaşlar
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için şah_mat yorumu ()draginin konuşması kaçta bitecek?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için şah_mat yorumu ()işbank makası açtı alım vermiyor
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için şah_mat yorumu ()dragi sonrası dövizde halen yatay bir düşüş olabilir. usd bir alt banta girdi2. 80 90 2. 90 bantlarında
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için şah_mat yorumu ()euro ve usd ben fazla bir düşüş ve yükseliş beklemiyorum 2- 3 kr düşer veya yükselir.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için şah_mat yorumu ()ben şöyle düşünüyorum yigit bulut tr ye para girişini ne kadar girecegini paranın borsaya girecegini biliyor. dövize olan arz talep azalıyor ve düşüş ve satışlar başlıyor
BLUE3 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için şah_mat yorumu ()benzine motorine 8 kr zam
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için şah_mat yorumu ()para borsaya akıyor bist 80 lerimi hedefledi acaba?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için şah_mat yorumu ()dolar bir alt banta geçecek ama alt bantta fazla kalmaz sanırım
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için şah_mat yorumu ()ben dolar ın 2. 8xxx bandına girecegine hiç inanmıyorum. doların yularını tutan iyi tutuyor.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için şah_mat yorumu ()herkes yatırım yaparken iyi düşünsün çünkü zarar kötü birşey. onsta blok satışı başlarsa satmaya fırsat bulamazsınız YTD
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için şah_mat yorumu ()bence bistin ve onsun düşüşüne petrol öncülük edecek petrol yavaştan düşüşe başladı galiba
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için şah_mat yorumu ()dövizde enbüyük engel bist çok şişti aynen ons gibi. galiba ikisi bir patlayacak. o zaman döviz bayramı olabilir
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için şah_mat yorumu ()euro dragiyi bekliyor. birde şu var euro düşerse usd düşer çıkarsa ikiside çıkar.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için şah_mat yorumu ()2. 93 kıramyan usd düşmeye mahkumdur. zaten yükselmesi arz talep meselesi YTD
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için şah_mat yorumu ()selamun aleykü