Üye adı:Sadevatandaş89
Kayıt tarihi:30 Ocak 2026
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:250
Üye puanı:29
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Sadevatandaş89 yorumu ()4200 usd Altın a inmediği sürece hiç bir yükseliş kalıcı değildir. Ytd
-1BeğenmedimŞikayet
Ons için Sadevatandaş89 yorumu ()Yaptığım yorumlar yatırım tavsiyesi değildir. Ben altını n düşmesini bekliyorum. Al sat yapıyorum. Kısa vadede 6000 usd olacak 10.000 usd olacak. 2 grama ev alacağız diyenlere şaşırıyorum
-1BeğenmedimŞikayet
Ons için Sadevatandaş89 yorumu ()altını n grafiğine baktığımızda öngörülür bir çıkış değil. Manipülasyon olduğunu aşikar. Oyun kuran bunun tam tersini de yapması gerekir.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Sadevatandaş89 yorumu ()altını n 4200 usd altına düşmeden - kalıcı olarak -6000 usd görmesi mümkün değil ytd
-1BeğenmedimŞikayet
Ons için Sadevatandaş89 yorumu ()altını n normal seyrine dönmesi için 4200 usd altına düşmesi şart.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Sadevatandaş89 yorumu ()4900 lü rakamlar gelirse daha da aşağı gider diye düşünüyorum ama 5000 li rakamlar yukarı atıyor
Gökhan77 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Sadevatandaş89 yorumu ()5230'da sattım sağlam bir düşüş olsa da alsam diye bekliyorum.
Gökhan77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Sadevatandaş89 yorumu ()Düşmez kalkmaz bi ALLAH
ALTIN_PATRONU için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Sadevatandaş89 yorumu ()Ya ben ne sürekli yükselmesini ne de sürekli düşmesini isityorum. Ben al sat yapıyorum ama bunları vallahi anlamıyorum. D
Gökhan77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Sadevatandaş89 yorumu ()Şelale in.. roket out :D
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Sadevatandaş89 yorumu ()Okuyorlar ama yazamıyorlar
Gökhan77 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Sadevatandaş89 yorumu ()Hep Trump yüzünden bu işin matematiği yok artık.
yunus94 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Sadevatandaş89 yorumu ()Bakıyorsun dimi sol üst köşeye :D
Zumberto için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Sadevatandaş89 yorumu ()Sen mesajlarımı alıntılarken bazılarına cevap vermeyip hepsini okumuş olsaydın anlardın.
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Sadevatandaş89 yorumu ()E benim de saygım var. Ben sürekli robot gibi hergün aynı mesajı atanlara yazıyorum. Sen bence gereksiz cevap verdin.
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Sadevatandaş89 yorumu ()Niye yanlış öngörü olsun. Barış görüşmeleri olduğunda görmek isityorum demek de ne var acaba?
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Sadevatandaş89 yorumu ()Niye üzerine alındın ? Yoksa sende mi?
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Sadevatandaş89 yorumu ()Bu sayfa şu hedef yazan adamlardan kurtulmadığı sürece yanlış yatırım yaptırır. Hiç bşr matematiği yok bunların. Gönlünden geçeni yazıyorlar sadece. Aynı şeyleri hergün yazıp duruyorlar.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Sadevatandaş89 yorumu ()Öngörülemeyen yükselişin öngörülemeyen düşüşleri oldu. Daha cumartesi günü 8.200'e millete altn sattılar. Bu millet akıllanmaz.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Sadevatandaş89 yorumu ()Şubat hedefleri marta kaymış. Mart hedefleri nereye kayar bilemiyorum.