Üye adı:sadettiin88
Kayıt tarihi:9 Mayıs 2020
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:7164
Üye puanı:872
Takipçileri:74
Takip edilen:12
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sadettiin88 yorumu ()İnsan hayatı :(((
berkulu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sadettiin88 yorumu ()1-1.5 st e dolar yeniden salıp 7.3 lere inebilir
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sadettiin88 yorumu ()Konu: Bence gidişat bu

Bence gidişat bu
0BeğenmedimŞikayet
Ons için sadettiin88 yorumu ()Konu: Bu konudaki fikriniz nedir

Bu konudaki fikriniz nedir
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için sadettiin88 yorumu ()Konu: #24369533 Grafik detay ve yorumları

Şöyle bir grafik buldum her ay 150 baz gelecek ve 7 Altın a indirecek demiş arkadaş (şubat sonu)
fikriniz nedir
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sadettiin88 yorumu ()%25 e kadar yolu var yabancı gelir bozar ama sorun şu nisanda faiz düşçek dedi demek nisana kadar dolar düşük sonrası tabandan $ toplayan yabancı depoyu toplar kaçar bence
Cemilozer16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için sadettiin88 yorumu ()Çokda emin olma kardeşim ons hala sıkıntı faizde artarsa dolar düşer buda gramı ceker
BabaKartal1903 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için sadettiin88 yorumu ()Konu: #24343793 Grafik detay ve yorumları

Bence cok guzel acıklanmış 2025 e kadar bu hareket olabilir
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sadettiin88 yorumu ()Pazartesi acılacak
murat08 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sadettiin88 yorumu ()dolar 7.53-54gibi şu an
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sadettiin88 yorumu ()Bebek maması %50 den fazla zamlandı aynı marka (ismi lazım değil ) hala %12-14 enflasyon a inanan varsa YORUM YOK
sed_ka için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sadettiin88 yorumu ()Bilmiyorum
Asernazsoy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sadettiin88 yorumu ()Onlar kazıkbank kredilidir ondan ; )))
HilmiKazmikci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sadettiin88 yorumu ()Bilmeden yazma 2 öxel bankayı aradım 30-31 aralıkta guncel oranlar yansıyacak dediler genelde 6-7 gün alırmış yansıtmak. Gecenkide salı gunu işlenmişti
Asernazsoy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sadettiin88 yorumu ()Daima beklentilerin ustunde verdiler herkes 300-350 derken 475 di sanırım verdiler 150 derken ben acıkcası 250 en az diyordum 200 az kaldı güdük kaldı
prestigerol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sadettiin88 yorumu ()artacak artmazsa 1-2 haftayaa 8 i devirir gecer bunun farkındalar
Percin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sadettiin88 yorumu ()o kadar bi kademede almazlar gecen 7.3 degerine dolar birkac gunde 2 tl artarak cıkmıştı ondan %25 lere cıkarmışlardı.
bi_de_benden_dinle için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sadettiin88 yorumu ()bende vardı 471 den almıştım 461 den satmıştım zararla şimdi 440 lar gelirse komple girerim yoksa tl deyim
Orhanoner için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sadettiin88 yorumu ()yok 1 $ alana 5$ da hediye edecekler.
Miyadi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için sadettiin88 yorumu ()pardon haklısın ya evet kusura kalma özür dilerim
61WOLF61 için cevaplandı (yorumu göster)