Üye adı:Sabırsız_sabırlı
Kayıt tarihi:15 Mayıs 2026
Durum:Çevrimiçi
Yorum sayısı:334
Üye puanı:78
Takipçileri:3
Takip edilen:31
Baktığı sayfa:Gümüş Yorumları ve Canlı Grafiği - Güncel Gümüş Fiyatı (84.02) (24.6.2026 21:36:50)
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Sabırsız_sabırlı yorumu ()Tek isteğim faize bulaşmamak için helalinden Altın gümüş alan ben ve arkadaşların zararını kapatıp kara geçmesi...
Sabırrr...
SokakFilozofu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Sabırsız_sabırlı yorumu ()Şurdan düşmez dedik düştü, sonra buraya kadar gider sonra döner dedik, oraya şndi yine düştü. Bu son dedik, yine düştü, dip dedik yine düştü, artık az düşer dedik çok düştü... Düştükçe düştü...
Biraz da DÜŞER DİYELİM DE ÇIKSIN ARTIK...
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Sabırsız_sabırlı yorumu ()Hadisi şeriftede geçtiği gibi FAİZ YİYEN ANNESİYLE CİMA (cansel ilişki) yapmış kadar günah kazanır.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Sabırsız_sabırlı yorumu ()Boşver üstad, faizden 1 kazanacağımıza, helalinden 2 kaybedelim. Elbet bu devir dönecek inşallah
umut5134 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Sabırsız_sabırlı yorumu ()Ben bu gümüşe bu hafta güvenmediğim için dün satıp, tekrar çıkarsa canım sıkılmasın diye kapattım. Allah var. Akşam da yatsı namazını kılıp hemen yattım. İyiki satmışım. Full sattım. Ama şimdi nerden alacağımı bilmiyorum.
Ama hâla 400 bine yakın zararım var
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Sabırsız_sabırlı yorumu ()Nerden alsak orası pahalı geliyor
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Sabırsız_sabırlı yorumu ()2 gündür kapatmıştım. Yarın için. Adamlar yarını bile beklemedi
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Sabırsız_sabırlı yorumu ()Konu: #35009843 Grafik detay ve yorumları
Tebrik ederim. Çıkarken bunu yazmak
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Sabırsız_sabırlı yorumu ()Üstad sabaha karşı durum ne olur. Yatayım mı, bekleyeyim mi. Saat 8 de kalktığımda koca koca kırmızı mum görürmüyüm. Hissiyatını ne diyor
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Sabırsız_sabırlı yorumu ()Camide kıldım çok şükür
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Sabırsız_sabırlı yorumu ()10 kuruş kalmıştı 10 krş daha çıkmasını bekledim. Kapattım bakmamak için yine dönmüş. 10 kuruş için şu düştüğüm duruma bak
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Sabırsız_sabırlı yorumu ()69 gelirmi üstad
Vagabondboy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Sabırsız_sabırlı yorumu ()Üstadım çok şükür cuma günü aldığım fiyata geldi. Geri dönüş ihtimali nedir, 3/1 bozmak istiyorum.
Bilgi verirseniz sevinirim.
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Sabırsız_sabırlı yorumu ()67.80 ni bir türlü yukarı kıramadı. Burdan aşağı tekrar gidermi
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Sabırsız_sabırlı yorumu ()Son zamanların en iyi yorumu. Şubat başına kadar zerre trend takip etmezdim. 160 tl ve daha sonra panik sat alla bşraz daha yukarı 180 tl den terste kalınca 2 günde 1.050.000 zarara girdim. Sonra 2 gün baş ağrısı, 1 hafta eşime dahi söylemeden toparlanma süreci geçirdim ve sonra aklı selim olarak buradaki üstad bildiklerimin yorumuna bakarak 116 ya düşürdüm. Cuma günkü düşüşte veri açıklanır açıklanmaz 112 den aldığımı zarar kes yaparak 107 den bozdum. Sadece bi acemilik yapıp kapanışa yakın 101 den full aldım. Artık gece ne okur bilemem.
Düşersede irade karşılığında kısmet,
Çıkarsada irade karşılığında kısmet.
TTEKOL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Sabırsız_sabırlı yorumu ()Bende 180 tl den 116 tl ye çektim çok şükür.
Bş ara 160 dı. Sonra panikle yanlış hamle yaparak 180 ne çıkardım. Sonra buradaki sizin gibi arkadaşların direktifleriyle 116 tl ye çektim
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Sabırsız_sabırlı yorumu ()- Trend %30 geçerli benim gözümde. Yoksa dün akşam mutlaka dönüş olması lazımdı. Düşürüp bekletip aldırıp, tekrar düşürüp, tekrar aldırıp bekletip tekrar düşürmezlerdi.
O yüzden buradaki üstad değim kişilerin bu denli düşmesini trendle açıklayacak bir kabahatleri olduğuna inanmıyorum.
Bu hafta sonu antlaşma olmazsa;
Ben dün gece 111 tl'den aldığım gümüşü, kısmet olursa, 71-72 dolar larda %75 geri satıp, Altın onsun 4200 dolara geri çekilmesini bekleyip oralardan tekrar gümüşe girmeyi düşünüyorum...
Tabiki pazartesi gecesi yükselişle açılırsa, eğer düşme eğiliminde olursa bekle gör yapacam...
Artık sizin bilgilerinizi harmanlayıp kendi duygusal düşünceme göre hareket edecem.
En azından şu sancılı günler geçene kadar.
Bu sadece benim düşüncem.
112 den aldığımı 107 den 5 lira zararla kapatıp, 101 den tekrar alıp, 6 lira ile yerine koydum. Ama hâla 116 tl ile zarardayım.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Sabırsız_sabırlı yorumu ()Gelin ata binmiş ya nasip demiş.
101 liralardan girdim
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Sabırsız_sabırlı yorumu ()Sağolasın üstadım
Muhtar58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Sabırsız_sabırlı yorumu ()Arkadaşlar akıl istiyorum. Full tl deyim. Tam mı alayım %50 alıp pazartesiymiş bekleyeyim