Üye adı:sabır
Kayıt tarihi:25 Temmuz 2014
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:8924
Üye puanı:1271
Takipçileri:86
Takip edilen:18
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Ne alımda ne de satimda acale etme
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()7.55-7.50 ye iki tane emir yeterli olur
Omervrl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()Emir verin 2 -3 kr ile iki tane kafanız rahat olsun
Omervrl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()İki gündür 7.50 geliyor almadınız mi
Omervrl için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()BIST şu an iyi durumda , tahviller 1450 civarinda düşüş onsa yarar , rasyo gümüş lehine döndü, sanallar yatay şekilde devam ediyor.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()Dün 750 gelince alamayanlar vardı bugün yine 7.50 geldi.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()4 ay önceki ev 440 dan 660 olmuş. Faiz inse yine çıkar ev fiyatı
Onursal5377 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()Olası faiz indirimi gelebilir
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()Dün dolar ın en kotu 8.34 geleceğini belirtmiştik . Daha aşağısını şahsen beklemiyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()Senin ki daha vahimmis.
Beyaz_Gölge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()Kardeş sen yüksekten almışsın biz 330 da satıyorduk. Neyse yükselişi hızlı olur
ibonline için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()Kaçtan alıp batiyorsun :)
ibonline için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()Bir an da 7.40 veya 7.70 olsun istiyorlar :)))
Erool37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()7.52 den 7.62 buradan 7.55 olmuş korkuyoruz . Elinde TL varsa zaten olası düşüşte takviye yapar köşene cekilirsin. Strese gerek yok 7.12 den 5.66 görmüştük öyle olsa site ne yapardı acaba . Sakince izlemeye devam . Son TL yi saklamak en iyisi
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()MB faizi ya sabit tutar ya da indirim yapar FED nin faiz artışına gideceğini düşünmüyorum . Ons tarafı 1860 en kotu 1818 durumu var . dolar da 8.48 güçlü yer en kotu 8.34ler gelir.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()1881 ve 7.60 iyi direndi
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()altın ve gümüş rezervi bulunmuş Ağrı da
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()Gann döngülerinde hurafe olmaz
01aslan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()TL ye geçerken nasıl vergi kesiyor anlamadım . Alış hariç kesilmez
Antidepresann için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()Petrol verisiyle yukarı atak yapması lazım
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()7.72 satmıştın hani
dogrusubende24 için cevaplandı (yorumu göster)