Üye adı:sabır
Kayıt tarihi:25 Temmuz 2014
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:8924
Üye puanı:1271
Takipçileri:86
Takip edilen:18
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Ne alımda ne de satimda acale etme
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()23.3 önemli yer Altın a giderse 22.2 ye kadar yolu olur.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()gümüş 6.07 iken 5.50 bekliyordu rasyo izin vermedi ondan sonra 7.00 yolculuk başlamıştı.
Bjk3458 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()Tahvilleri indirip endeksler yukarı attılar düzelince tahvilleri 2.8 üstüne attılar . Dxy 103 bandında vix 30 üstünde devam ediyor. Rasyo 81 aylık volatilite 17 den 20 olacak neredeyse . Ergec dxy düşecek o zaman ons kendine gelecektir
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()Önceden dediğimiz gibi euro yu dolar a esitleyecekler gibi
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()Veri oncesi düşür veriyle çıkar anlayışı
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()Küçülenay döngüsünde Yeniay döngusune doğru yol alınıyor
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()Bu dxy ile mi
Em06re için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()Tahvil , dxy , rasyo ile üç koldan baskıya devam
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()Hayırlı kandiller dilerim
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()Güven liman çoktur. Bir bakarsın emtiaya giderler
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()1.03 gidecek gibi
Erool37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()Vix artmaya devam ederse güven liman neyse kaçış hızlanır.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()Endeksleri kurtarmak için tahvilleri indirip rasyo ve dxy ile emtialari yiyorlar.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()Artık burada sakinliği koruyup düşünmek lazım diye düşünüyorum
Yakub_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()Mal alma durumu biraz sıkıcı durum . Fakat şu an gümüşün nereye evrilecegi belli değil. Satarsın yükselir zarar katlanir düşer alırsın karin olur . Şu an nereye kadar düşüş olacak ya da düşüş bitti mi belli değil
Yakub_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()İki aya karla satar . 11.75 hiçbir şey değil gümüş için
cihannüma için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()Bir de dışarıda yatiyorum. evim bile yok diyordu :)
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()Korktuğum gibi inşallah 1840 göstermezler
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()19 Nisan' dan beri rasyoda %5 yükseliş yaptılar
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sabır yorumu ()Bütün ensturmanlari düşürüyorlar. Üstüne bir de bayram tatili yaklaşıyor ki stopları inşallah patlatmazlar. Bu kadar düşüş beklemiyordum 1930 formasyonunu aktif yaparlar diye düşünmüştüm daha da aşağıya attılar ve 1913 kesilmesine getirdiler. Rasyoda 79.3 üstüne kolay kolay atmadiklarini atarlarsa satışların hizlanacagini önceden belirtmiştik . Şu an 80.7 . Dxy 102 gidiyor . Sabırla beklemeye devam