Üye adı:Saakin_adam
Kayıt tarihi:14 Ağustos 2022
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:376
Üye puanı:42
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Saakin_adam yorumu ()Abim hayırlarla dolu günlerin olsun sağlıkta kalasın bir sorayım dedim nasılsln nsl gidıyor oralarda bir sorun yok inşallah
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Saakin_adam yorumu ()Sana da abimm
Samsunlu55_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Saakin_adam yorumu ()İçimden geldi Gercekten allah için soyledim kinaye ne demek kırmak üzmek hakaret etmek laf atmak bana göre değil abimm
Samsunlu55_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Saakin_adam yorumu ()Herşeyinle hayırda kalasın
Samsunlu55_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Saakin_adam yorumu ()Ötv siz de olsa bence arsa
saim64 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Saakin_adam yorumu ()Ötv indirimi olucak bence alma bekle arsa al abimm
Thekidfromblacksea için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Saakin_adam yorumu ()Abd bakalım ne yapacak
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Saakin_adam yorumu ()Benim hedefim diyon abim satmayın bekleyin diyon abim hislerine saygım var ama yonlendirme yapar gibi etki Altın da bırakır gibi oldu abim kusura bakma düşüncem bu yonde bu arada gönül ister ki 26 bin olsun
batanadam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Saakin_adam yorumu ()Su akar yolunu bulur diyosun
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Saakin_adam yorumu ()Alış fıyatına bağlı abi
Rikebube için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Saakin_adam yorumu ()Abi yıne rahatsız ettim kusuruma bakma sana bişey dicem cin borsası cumaya kadar kapalı etkisi buyuk olurmu nasıl olsa kapalılar satış pozisyonuna gecemezler abd bunu fırsat bilip bundan dolayıda cumaya kadar yükselme devam eder mi
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Saakin_adam yorumu ()Tamam abim daha fazla vaktini almıcam cok yordum seni hakkını helal et allaha emanet ol hayırda kalasın
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Saakin_adam yorumu ()Abim cuma veri ne gelirse gelsin gümüşü etkilemez mi diyosun yani
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Saakin_adam yorumu ()Bozmayım demi abim düşecek diye korkuyom
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Saakin_adam yorumu ()Abi hatırlarmısın sana sormuştum 11.35 den aldım diye 12.20 den tamamını bozayım mı yoksa k@rınımı alayım diye sende iyi kar 60 bin karını al demiştin bende oyle yaptım oyle oluncada gram azaldı alışımda 12 e cıktı bu tam 4 veya 5 ay once gercekleşen bir durumdu
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Saakin_adam yorumu ()Abi numaramı vereyim bir konuuşalım cağrı at ben arayım veya ozelden ara numaranı gizlersin boylelikle de bilmem nonu
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Saakin_adam yorumu ()Abi onları boşver ne yoruyon kendini senin tek hatan onlarla münakaşaya girmen ağır takıl abimm gül gec
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Saakin_adam yorumu ()12 tam 12 abim
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Saakin_adam yorumu ()Abd cuma tdi verileri var o güne kadar yükselişler devam mı yoksa burada stop mu ne diyon abimm
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Saakin_adam yorumu ()Kötülüğe iyilik le cevap veren cırkıne güzellikle cevap veren batıla hakla cevap veren kıymetli değerli bir insansın
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)