Üye adı:Rotavsi
Kayıt tarihi:27 Aralık 2021
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:5326
Üye puanı:1348
Takipçileri:35
Takip edilen:43
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1900
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Ben giderim adım kalır dostlar beni hatırlasın ...
Gram Altın:10 Gram altını var
Puan:380,04 Nakit puanı var
T. Puan:61665,174 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Rotavsi yorumu ()Öyle oldu biraz yok ben memleketimi çok severim burdan doğdum burda öle cem inşallah ama etraf illerimiz maşallahlari var :)
sedatt41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Rotavsi yorumu ()Estağfurullah ne yaşlılığı .. Wala abla bunların ismi değişik biraz ondan oldu benim işim hafizamda çok zayıf :)
Nurr06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Rotavsi yorumu ()Yoo bende doğma büyüme Diyarbakır bu deprem bölgesi olmamamiza rağmen :) merkezdeyiz ama bunlari gördüm malesef
sedatt41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Rotavsi yorumu ()Hahah bende karıştırdım ya isimleri agrotec 70-80 arası olacaktı ekosla karistirdim bende :)
Nurr06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Rotavsi yorumu ()Ben Bingöl Elazığ Maraş gördüm en kötüsü maraştı malesef :( Van var onu saymıyorum
sedatt41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Rotavsi yorumu ()Sağol abla Allah razı olsun :)
Nurr06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Rotavsi yorumu ()Ewet doğrudur malesef öyle rabbim bir daha yaşatmasın Diyarbakır deprem bölgesi olmamasina rağmen.. ama bu deprem çok kötüydü çok rabbim birdaha göstermesin bize ve soyumuzun geri kalanına
sedatt41 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Rotavsi yorumu ()Ekos bence 70 -80 arası verir abla ewet niye çıkmadım bende bilmiyorum :) halka arz dışında kağıt falan almıyorum. Böyle küçük küçük o parayı toplayacam is ban kasında alıyorum
Nurr06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Rotavsi yorumu ()Allah razı olsun inşallah sizdemi deprem bölgesindesiniz?
sedatt41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Rotavsi yorumu ()Bereketli olsun kazancınız
sedatt41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Rotavsi yorumu ()Ewet hocam Diyarbakır'dayim hasar alan ewde kiraciydim kira yardımı 3 bin alıyorum ew sahipleri 5 bin alıyor 1 yıl boyunca
sedatt41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Rotavsi yorumu ()Ben uzun süreli aldığım için 3 - 5 e bakmadan elime para geçtikçe alıyorum :)
sedatt41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Rotavsi yorumu ()Allah razı olsun Bende alamiyordum deprem kira yardımı yattı bugün koşup aldım hemen :)
sedatt41 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Rotavsi yorumu ()@Nurr06 dmrgd ve borls çıktım bugün çok beklettim :)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Rotavsi yorumu ()1 adet fiziki Çeyrek 3090 TL'ye alinmistir :)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Rotavsi yorumu ()3 adet talep etmiştim abla ekos 24 agro 74 adet talep ettim bakalım kısmet :)
Nurr06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
18 Ayar Altın için Rotavsi yorumu ()Allah razı olsun ewet öyle wala sarıkız güzel :) bıraktım tam pik noktada satıp çıktık ful bilezik teyim Ekim ayında dususteyken almıştım :) wala
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
18 Ayar Altın için Rotavsi yorumu ()Yok malesef yorum düşmemiş abla :) sorun yok benden yana
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Rotavsi yorumu ()Amin aynen öyle abla kimseye bir faydası yok ve olmadida seninde kazancın bereketli güzel olsun abla
Nurr06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Rotavsi yorumu ()@MOTORCU_ geçmiş olsun dedem