Üye adı:rokitansky
Kayıt tarihi:20 Temmuz 2018
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:7348
Üye puanı:621
Takipçileri:100
Takip edilen:96
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:17 Ağustos 1978
Meslek:Profesyonel (Sağlık, tıp, hukuk vb.)
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Hoşgeldin hocam. Hayırlı olsun.
yusuf_kenan için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Olmaz mııı...
Hulk24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Gözler şelale olmuş akar akar durulmaz:))
AlırımDüşerSatarımÇıkar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()7.02 benim için tam inat meselesi oldu. Mecburiyet dışında bozmayacağım.
muratçınar36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Evet haklısın herkesin şartları farklı tabi. Bundan sonra da farklı bir hesapta ufak ufak al unut yapacağım. Al sat için extra para koymam daha.
muratçınar36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()3 parçam var. Son parçayla al sat yaparım muhtemelen. İkinci parça için kararsızım. Amaa 7.02 lik parçayı 12 gelene kadar bozmam. Ayrı bir yerde özel muhafaza edeceğim onu :)
muratçınar36 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Sen ters üstüne terse girmişsin :)
Çok ihtimal vermiyorum 5.20 ye ama inşallah gelirde alırsın. Biz zaten dibine kadar tersteyiz 5.4 ya da 5.20 farketmez bizim için:)
E_m_r_e için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()8 olunca bozalım mı hocam. Yoksa öylece devam mı edelim sence
dolar1963 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Evet mantıklı. Desteklerim.
hacer3443 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Evet onlar var. Duymuştum ben de. Ama işte...
dede58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()8 9 gibi mi
dede58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Bravo. En iyisi
Forbidden41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Sen de bekleyip bekleyip zarar kes yapacak yeri bulmuşsun :))
E_m_r_e için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()3 aydır öyle diyoruz ama kırılmıyor
mahmut_nedim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Eyvallah:)
Bilir için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Öyle bir yerdeyiz ki giren çıkamıyor çıkan giremiyor:))
Yağız_bulut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Kötünüm iyisi diyelim. Tekrardan geçmiş olsun
Gülüş_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Evet orası zaten en büyük problem bence. Neyse ki akbank paranızı iade etmiş. Ama hakkınızı arayın tabi ki
Gülüş_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Geçmiş olsun hocam. Bu tür sıkıntılar her bankada olabilir. Ama olay sonrası yaklaşım esas sıkıntı bence.
Gülüş_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Çok amin :)
Hiçbirşeybilmeyen için cevaplandı (yorumu göster)