Üye adı:rokitansky
Kayıt tarihi:20 Temmuz 2018
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:7348
Üye puanı:621
Takipçileri:100
Takip edilen:96
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:17 Ağustos 1978
Meslek:Profesyonel (Sağlık, tıp, hukuk vb.)
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Beni engelledin mi
Sıkıntı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()İleride türbülans görünüyor mu kaptan
çift_başlı_kartal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Bir ara ziraatten bakmıştım 18 diyprdu. Şimdi ne durumda bilmiyorum
PsikologAhmet için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Kurun aklını aldım sistemin ayar ları bozuldu. Esas haftaya çıktığım zaman seyret sen aksiyonu:))
Renkly için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Sabah bi 0.012 k daha aldım ya ondandır :))
Haftaya bir miktar çıkmayı düşünüyorum.
Ben iyiyim teşekkürler sen nasılsın görüşmeyeli
Renkly için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Valla iki alternatif var. Ya 4.90 hatta daha aşağı düşeeceğini kabul edeceğiz. Bozup alttan almayı bekleyeceğiz. Ya da bu saatten sonra bişey değişmez deyip hiç dokunmayacağız. Bilemiyorum.
Sıkıntı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Tamamdır hallettik :))
çift_başlı_kartal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Hocam ben şelaleci değilim
Kahya_Yahya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()O kadar mı vahim duruma geldin :)
Bouquet için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Hocam yanlışlıkla yorumuna dislike verdim. Bir de like vereyim de fitleşelim :)
çift_başlı_kartal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Biride fişekçigillerden yazsa güzel olur :))
GÜVENLİ_YATIRIM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()İsmi de çok orijinal olmuş beğendim:))
GÜVENLİ_YATIRIM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Benim senayoya benziyor. Bana da benzeri olmuştu :)
gosenay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()İsminle tezat yorumlar yapıyorsun hocam :)
Şelalecioğlu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Haftaya çıkış yapabilirim:))
mahals25 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Ben daha tahmin edemiyorum hocam :)
modernist_81 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Evet en iyi ihtimalle öyle olması lazım. Ama bazı beklentilerdeki 5 hatta 4.90 gelirse çok isabetli bir adım atmış olur arkadaş.
modernist_81 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Ya yükselmeye başlarsa . . ..
gosenay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Hadi bakalım inşallah. Ben kendi adıma bilmiyorum ne yaparım :)
Sıkıntı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Şakire var mı :)
Vazgectim için cevaplandı (yorumu göster)