Üye adı:rokitansky
Kayıt tarihi:20 Temmuz 2018
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:7348
Üye puanı:621
Takipçileri:100
Takip edilen:96
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:17 Ağustos 1978
Meslek:Profesyonel (Sağlık, tıp, hukuk vb.)
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Ben de çok eski değilim bu sitede jargondan hala bilmediklerim var sandım soru işaretleri oluştu kafamda :)))
ZUZU1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Her türlü alırdım. Öz hakiki ytd
İnola için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Admin de hiç espiriden anlamıyor yaa :))
Deryadmn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()O yüzden at - al cı olabilir dedim ya . Atıyor sonra geri alıyor.
Umarımson yorumlarım olmaz. :))
Deryadmn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Olabilir. At - al cı da olabilir:)
karadr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()@karadr @Yacht07 @tiger007 @Deryadmn @Kptan arkadaşlar admin niye hiç yorum yapmıyor terste mi düzde mi usd de mi krondamı niye hiç renk vermiyor :))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Benim bildiğim bu üçüncü denemesi :)
matci_dolarci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Valla ben de bilmiyorum hocam:))
Ama sorduğun için teşekkür ederim.
Yengeç34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Ya arkadaş niye kimse bana 13 eyüle nasıl gireceğimi sormuyor. :)) Ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Abi yanıma biri geliyor oturuyor mesela zırt pırt telefona bakamıyon tabi. Ama akılda burda kalıyor sürekli. Ne olacak bu işin sonu bilmiyorum:)
tiger007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Ben de yapmadım hocam Ağustos ortasından beri. İnşallah çıkacağız.
mqstar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Gördüğü her zirveyi tekrar görecektir
Turkboy35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()O yola girdik gibi korkunç hisler var içimde hocam :) abd o sıfırı atacaaakkk...
tiger007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Öyle yapıyorum. Çok da stresli değilim ilginç bir şekilde. En geç en geç yıl sonunda 7 li rakamların tekrar geleceğini düşünüyorum.
Bengü_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()@stalagmit dolar ın düşmesini çok kafana takma. En azından çıkacağın zaman daha az bi makasla daha kolay çıkarsın. Ve sonra ki hamlelerin de daha kolay olur.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Bir parça 7. 02 birde 6. 64
Bengü_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Ben hala tersin içindeyim.
Bengü_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Evet. Aynen katılıyorum:) 7 ye kadar bekliyoruz
Turkboy35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Zaman sıkıntın yoksa bence zarar kes yapma. Ama yine de sen bilirsin tabi ki
mqstar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Aslında çok güzel fikir katılıyorum. Ama bu sefer gaza gelip 8. 34 den falan alanlar olabilir. Kendimden de şüpheleniyorum:)
Garats için cevaplandı (yorumu göster)