Üye adı:rokitansky
Kayıt tarihi:20 Temmuz 2018
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:7348
Üye puanı:621
Takipçileri:100
Takip edilen:96
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:17 Ağustos 1978
Meslek:Profesyonel (Sağlık, tıp, hukuk vb.)
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Bak bak baakk hep diyorum şeytani dürtüler var hepimizde diye. Bak 6.56 dan tersteyim zarardan çıkayım derken bile 6.56 seni kesmiyor 7 yi istiyorsun. Bizde bu zihniyet oldukça dolar 1 2 de olsa 16.76 da olsa her zaman birileti terste kalacak.
Cancano için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Teşekkürler cevap için
Omrplt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Yine zarar edecektik satsaydık. Ve zararkesten sonra al sat yapsak zararı katlamış da olabilirdik
Hayaller için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Keyif bağışlar gibi o kampanya indirimleri
Moonrose için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Bu laf kime geldi hocam
Omrplt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Pazartesi bi 10 dolar satıp zarflayayım bari :))
Hayaller için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Sanırım çıkmayacağız :))
Pinky_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Henüz zararda değiliz. Sadece tersteyiz.
zorba61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Mantıklı...
Northstars için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Hay allah. Ben de zararın bir kısmını karşılatım diye düşünmüştüm ama herkes terso :)))
zorba61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Vade sıkıntısı varsa o ciddi sıkıntı işte. Maalesef sana önerebilecrğim bir şey yok bu durumda. Herkrs kilitlenmiş. Ama yine de bitkisel hayattan bir an önce çık. Sen ben bunalımdayıx diye bişey değişmiyor usd de
Renkly için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Hocam kesinlikle hakettin onu tartışmam::)
Sen ciddi alıcıysan oturup konuşuruz pazarlık yapar bir orta yolunu buluruz :))
zorba61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Niye dönmeyecekmişim ki. O parayı zaten kullanmayacağım şimdi. Yatırım yaptım dursun kenarda. Ama bir ay ama 6 ay sonra tekrar değerlenecek. Allah sağlık versin. Para yine kazanılır.
Renkly için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Satabilirim uygun ücret karşılığında :)
zorba61 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Eğer Türkiye'de dolar sürekli düşşecekse tarihte bir ilk yaşanacaksa o bahtsızlık da bana denk geldiyse aldığım riskin sonuçlarına katlanırım. Ama bu düşüşün illaki bir çıkışı olacaktır
Sirblood için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Çaktırma boşver:) önümüzdeki haftadan itibaren kapatacağım ekranı. Unutacağım dövizi. Normal hayata döneceğim. İhtiyaç olursa da bozarım zarara.
siyahh için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Benim kuşak hatırlar vaktiyle havalı bir hava durumu sunucusu hanımefendi vardı. Havalar nasıl olursa olsun sizin havanız iyi olsun derdi. Benim havam yerinde şimdilik:)
siyahh için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Sen me durumdasın
siyahh için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Borsadan hiç anlamam hiç işim olmaz. Düştükçe alttan alacağım yine :)
Kafan rahat olmuş senin adına sevindim hocam.
birkibirki için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Valla gülüyorum. Hatta artık şelaleci mi olsam diye düşünüyorum:))
siyahh için cevaplandı (yorumu göster)