Üye adı:rokitansky
Kayıt tarihi:20 Temmuz 2018
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:7348
Üye puanı:621
Takipçileri:100
Takip edilen:96
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:17 Ağustos 1978
Meslek:Profesyonel (Sağlık, tıp, hukuk vb.)
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Yani benim ki öngörüden çok bi istek . Aslında o da beni tersten çıkarmıyor ama dediğin gibi taşlanmayayım diye öyle söyledim:))
Karbeyazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Ben 6.3 düşünüyorum öz hakiki ytd:)
Karbeyazı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Hocam çok hızlı girdin teker teker sor :)
ElifGA için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Epeydir bu soruyu duymamıştım hoşgeldin :))
ElifGA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Hiç belli olmaz:)
BilSisTekno için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Dağıldık :)
sondakka için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Isrsrla alırım diyorsun. :) Parça parça her noktadan almak iyi strateji bence
celal3551 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Sadece bakmakla kalıyor icraat yok:))
yakamoz için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Evet ben de benzer düşünüyorum. Yakın bir zamanda yazmıştım öyle bir ortamdayız ki 7.5 gelse de 5 in altı gelse de benim için sürpriz olmaz demiştim
tirando için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Tabi ki buranın esas amacı teknik ciddi analiz konuşmak. Ama arkadaşın o espirisinde anormal bir şey yok bence.
Tuta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Tamam hocam 5.80 e kadar hareket düşünmüyorum ne zaman gelir bilmiyorum ama 5.80 veya 5.90 ilk hareket yerim olacak.
5.70 ten aldığım son parça ile işlem yapmayı düşünüyorum. Yaptığım zaman haber veririm etiketlerim.
muratçınar36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Yok hocam zaruri bir durum olmadıkça bozmayacağım. Yarım dolar ı bile zarara satmayacağım.
Full olmamak iyidir. İki tarafada hamle yapma şansın olur ve stresi daha azdır.
muratçınar36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Bencede. Bunlar konuşulmayacaksa sadece teknik analiz vs bilenler kalsın sadece ciddi konular ciddi ciddi konuşulsun
Tuta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Olsun. Burda düzgün bir şekilde yorum yazan herkes hocadır benim gözümde
Kahya_Yahya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Haklısın hocam. Eritmemek için diretiyorum zarara bozmuyorum.
Kahya_Yahya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Haklısın daha iyisi olabilirdi hatta olmalıydı diyorsun. Ama bir iki gaflet hamlesiyle reel zararda da olabilirdin. Bu şekilde bakarsan belki psikolojini rahatlatabilirsin. Çünkü herkesin yanıldığı bir ortamda genel olarak doğru hamleler yapmışsın.
Bulut0 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Çekilin açılın kaçılın ben doktorum ne oluyor burda :))
magdure için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Anladığım kadarıyla senin kardan zararın olmuş ve nispeten iyi durumdasın. Bende 5.80 den sonra son parçayla al sat yapmayı düşünüyorum gelirse artık.
Bulut0 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Birde panik yapıp çıkıyorsun daha da düşecek diye sonra yükseliyor falan karmakarışık bir şey oluyor. Bizim gibi olanlar fazla hoplayıp zıplamamalı bence :)
muratçınar36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rokitansky yorumu ()Valla yapmadım hocam. Ben zarar kes yapsam zararı katlardım. Şimdi zaten çok geç. Bekliyorum öyle. Ne zaman gelirse artık.
Bulut0 için cevaplandı (yorumu göster)