Üye adı:Reisbey1990
Kayıt tarihi:4 Aralık 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2599
Üye puanı:356
Takipçileri:177
Takip edilen:6
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Profesyonel (Sağlık, tıp, hukuk vb.)
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
TL de terste kalmaktansa dolarda terste kalmayı tercih ederim. . ::_ReisBeY_::.
-
-
-
-
-
PARİTE = EURO / DOLAR
-
pariteyi şu şekilde düşününüz.
amerikadasınız döviz kurunu bi açıyorsunuz euronun değeri şuanki kura göre 1. 1656 dır.
yani 1. 1656 dolarınıza 1 euro ediyor. 1. 1656 dolar = 1 euro
bunu anlayın devam ediyorum.
elimizde 100 000 TL olsun.
dolar alalım buna
100 000tl / 4. 8810$ = 20487, 605$ eder.
pariteyi 1. 1500 e düştü kabul edelim.
geçtiniz euroya. 20487. 605$ / 1. 1500 parite = 17815 euro eder.
sonra parite yükseldi mesela 1. 17xx
17815euro x 1, 17 parite = 20843, 91$ etti.
20843, 91 - 20487, 605 = 356, 30$ artırdık.
Gram Altın:42 Gram altını var
Puan:186,14 Nakit puanı var
T. Puan:257583,7028 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Reisbey1990 yorumu ()parite o evet.
iş bankasındaki parite çok farklı
önce tlye ceviriyor sonra dövize ve zararlı oluyoruz.
direk dövizi dövize çevirmiyor.
en para dövizi dövize direk çeviri yor mu acaba?
Seramoney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Reisbey1990 yorumu ()rica ederim bol kazançlar :)
aytu36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Reisbey1990 yorumu ()enpara nasıl peki memnun musunuz ?
parite var mı ?
kurların düşük makas aralığı 5/24 mü?
Seramoney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Reisbey1990 yorumu ()ordaki tek kesinti al sattaki kesinti.
atıyorum alırken 4. 60
satarken 4. 58
banka hertürlü kazanıyor yani
aytu36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Reisbey1990 yorumu ()geçte olsa dönerler sizde yazın :)
Seramoney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Reisbey1990 yorumu ()iş bankasına mail attım.
eft havale ücreti almayın diye
tmm dediler :D 3 eft 3 havale ücreti almıycaklar 1 ayda
belki beni kaybetmek istemediler ortalama 120k tl var
Elusi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Reisbey1990 yorumu ()neymiş haber :)
norşinli1613 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Reisbey1990 yorumu ()rüyanda dolar görüyor musun sende de hele :)
norşinli1613 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Reisbey1990 yorumu ()hahaha :) milletin rüyasına giriyor.
eyyy dolar sen kimsin yaaa
ikersgram için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Reisbey1990 yorumu ()günaydın 2 saat geciktin muhterem :)
norşinli1613 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Reisbey1990 yorumu ()bu mantıgı kuramayanlar var.
4. 48 ken mb mudahale edecek edecek diye herkesi korkutup kimseye dolar aldırmadılar.
mb 4. 93te mudahale etti.
yaskoo için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Reisbey1990 yorumu ()işte bu yorum begenilir.
yaskoo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Reisbey1990 yorumu ()yolculuk 65 e gibi :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Reisbey1990 yorumu ()4. 6060 ın üstüne tutun hadi Benjooo
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Reisbey1990 yorumu ()Belki doğru söylüyor olabilirsiniz lakin benim arkadaşlara tavsiyem kullanmamaları bu porgramı. KEYLOGGER denen virüs içinde varsa tüm bilgiler gider. paranda gider sonra uğraş mahkeme mahkeme . ülkemizde zaten hiç bir şey hemen sonuçlanmıyor. 3- 5 yıla dava biter adamda tutuksuz yargılanır. olan size olur.
@asosyalherif yanlış anlama sen kötü niyetlisin demiyorum. kötü niyetli çok kişi var iyi niyetliyi seçmek zor.
asosyalherif için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Reisbey1990 yorumu ()5910 u kırmazsa yukarı yönlü YTD
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Reisbey1990 yorumu ()destek 4, 5910
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Reisbey1990 yorumu ()Tşkler sizede
Economist06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Reisbey1990 yorumu ()Çakılmaz korkmayın.
Daha fazla faiz artıramazlar.
(ufak caplı belki)
2000li yıllara dönmeyi kimse istemez. Anca oluru nedir diye soracak olursan ufak çaplı engellemeler yapar.
Dolar yavas yavasta olsa yükselecektir.
Paranızın acelesi yoksa bekleyiniz.
realistyy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Reisbey1990 yorumu ()Bende 73 e anca çekebildim
realistyy için cevaplandı (yorumu göster)