Üye adı:Rehber07
Kayıt tarihi:14 Mart 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2717
Üye puanı:209
Takipçileri:25
Takip edilen:23
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Antalya
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rehber07 yorumu ()Antalya da tarla fiyatlari yilbasindan itibaren enaz %50 artti..
Techno için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rehber07 yorumu ()6.90 dan itibaren kademeli aldim
WassAbi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rehber07 yorumu ()Siteye ciddi ciddi bir soru, sizce 9.20 yi bekliyeyim mi, yoksa tum parayi haftaya tarlaya gömim mi?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rehber07 yorumu ()dolar bu seviyeden toparlar diye düşünüyorum, buarada yari tl yari usd deyim..
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rehber07 yorumu ()stratejim, her 1 kuruşluk düşüşte 1 k dolar alıyorum..)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rehber07 yorumu ()peki öyle olsun.. hayırlı günler
S_KOÇ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rehber07 yorumu ()ama insanları ti ye alabiliyorsun...
S_KOÇ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rehber07 yorumu ()senin profilde hiçbirşey yok, o zaman ben sana" boş adamsın" mı diyeyim? önyargılı olmayalım.. parayla imanın kimde oldugu belli olmaz.. unutma..
S_KOÇ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rehber07 yorumu ()dalga mı geciyorsun?
S_KOÇ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rehber07 yorumu ()8,484 dan bir parça daha alınmıstır... ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rehber07 yorumu ()25/1 alıma başlanmıştır ))
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rehber07 yorumu ()dolar düşerken alınır, yükselirken satılır
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rehber07 yorumu ()Gun ici 3,5- 4 kuruş.. ama bugun aksam 6 dan sonra 8.35 e sabitlediler.. aliş kuru düşüyor ama satiş sabit.. cekmediler geriye..
Dip_neresi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rehber07 yorumu ()Çok ilginc.. teb fx 8.35 aşagi vermiyor.. galiba düşüş geçici...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rehber07 yorumu ()haftalık sabit kaldı.. gecelik bekleniyor
-5BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Rehber07 yorumu ()S. a. gümüşü 4 liradan toplamaya başlayalim mi? Yoksa daha aşagisini bekliyeyim mi?
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rehber07 yorumu ()valla iyi cesaret.. ben giremedim Altın a.. ben fakirim, gittim en ucuz mal olan dolar aldım.. hayırlısı olsun insallah
Betwars için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rehber07 yorumu ()dolar 0,0010 lira yükseldiydi.. sonra yine 0,0005 lira saldı )))
2BeğenmedimŞikayet
Ons için Rehber07 yorumu ()Arkadaşlar İngiltere den aşı haberleri gelmeye başladı... ONS son bir Altın vuruş yapıp çakılmaya başlamasın? almaya elim varmıyor bir türlü...
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Rehber07 yorumu ()sterlin den bahsediyoruz kardeş.. hayal diye bişey yoktur.. terside düzüde pistir ))
godislove için cevaplandı (yorumu göster)