Üye adı:regi
Kayıt tarihi:5 Aralık 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4391
Üye puanı:432
Takipçileri:21
Takip edilen:6
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Karşılıklı Saygı Lütfen
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için regi yorumu ()Aşağıda yazdım. İeyho ve ygyo
Karo7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için regi yorumu ()Bak bakalım bir kürene üstad:)
Ayşegül77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için regi yorumu ()Sizi ışıklı yeşillik evi tahmine çalışıyoruz
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için regi yorumu ()1 saatlik. 9 da alacağız 10 da satacağız. Tecrübeleriniz hala size borsanın sabır idi olduğunu anlatamamis sanırım :)
Ayşegül77 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için regi yorumu ()tahminler ıeyho ve ygyo mu?
tracrium için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için regi yorumu ()Bir önceki liste noldu üstad? Yataş falan vardı?
AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için regi yorumu ()İyi haftasonlari
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için regi yorumu ()hayırlı olsun
Murat20 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için regi yorumu ()bunu sıkı takıp etmen lazım. Cok huzlı hareket ediyor.
ACEMİ____ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için regi yorumu ()o tarz meselesi hocam sana kalmıs.
ACEMİ____ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için regi yorumu ()hepimiz buralardan aldık 3 asagı bes yukarı
ACEMİ____ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için regi yorumu ()hdfgs bak fırcayı yersın sonra :))
erk_kan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için regi yorumu ()soru yok hmmm
erk_kan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için regi yorumu ()tamam kızma
Kara99boga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için regi yorumu ()3, 25 kesin gelecek yani
Kara99boga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için regi yorumu ()Eyvallah ustad. Sagolasın
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için regi yorumu ()EKGYO da durum ne ustad?
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için regi yorumu ()acsel i gordun mu?
Düşlerin_Ressamı_01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için regi yorumu ()Ben bi kosu gidip sorayım mı Deutsche Bank'a bana yakın burda nepacaklarmıs :)))
regi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için regi yorumu ()@Dark_Knight nolur bu EKGYO deutsche bank girmiş?