Üye adı:RedStone
Kayıt tarihi:19 Ağustos 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4874
Üye puanı:561
Takipçileri:109
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Şükürler olsun sağlığımız sıhhatimiz yerinde !
Bist bir an önce ayyı piyasasına girsede rahatlasam!
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Selamun Aleyküm
Nasılsın Mennan!
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Sayenizde oluyor bunlar!
Seydaturk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Yüksek faiz politikasına sence niçin geçildi!
Lütfen cevap verirmisin!
ByEe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Ben arasıra dolar endeksine bakarım fazla işim olmuyor onuda aylık bakıyorum!
Hayalbaz35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()@WiTCH
Bu aylık grafiği ve şu anda bulunduğu kanal seviyesi çok önemli aynı hareketi grafiğin solunda yapmış!
Kırdığında ise nasıl bir şelale bizi bekliyor bunu görebilirsin!
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Benim görüşüm en baştan beri o civarlar!
Zaman gösterecek!
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Niye bilmeden yorum yapıp birde mevzuyu çoçuk gibi başka yöne çekiyorsunuz!
Teknik biliyor isen tl grafiği hemen paylaş görelim.
doganay15 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Nasıl tarif edebilirmisin henry
H_Potter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Bir kaç gün evvel yazdım bir üst kanala kadar çıkabileceğini!
Bu normal yepki yükselişi.7.120 denebilir!
Dip mi soruyorsanız kesinlikle değil!
Dip çalışması yapmadan ki bu çok uzun bir süreç olur yukarı yöne trend oluşturmaz!
Musti_can için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Cepten paylaşılabiliyormu bilmiyorum
Bilen varsa söyledin hemen paylaşıyım yoksa yarın bilgisayardan paylaşırım!
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Sözde Teknik bilenler türemiş burayı bugün!
Bilmediğine adım gibi eminim ve bu yorumu böyle rahat yapabiliyorsun!
Bilsen yapmazdın zaten!
doganay15 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Ben sizi çözdüm umarım diğer arkadaşlar da çözer sizi!
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Yok öyle bir şey!
Buna adın gibi emin olabilirsin!
doganay15 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Dilek
Teknik analiz bilmiyor isen biliyormuş gibi lütfen hareket etme!
Kimsenin vebaline girme derim!
Sana kolay gelsin!
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Siz teknik biliyormusunuz!
Hangi zaman diliminde ne gördün buyur paylaşta beraber görelim!
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Daha dip görmedin bu yalnızca alt kanalın tepkisi!
7.120 kadar!
kirpi52 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Dxx güçlenecek diyorsun ya beye istinaden onu soruyorum!
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Neye istinaden diyorsun!
Grafik
Temel analiz dayanağı!
Söyleyebilirmisin!
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Faiz indirimi bu ay yapma şansları sıfıra yakın kardeşim!
En iyi şartlar da mart ayında bekliyorum o da mart ayı enflasyon ve piyasalar istemesi şartı ile!
O zaman indirim de kurda bir artış beklemiyorum!
WrongWay için cevaplandı (yorumu göster)