Üye adı:redhill
Kayıt tarihi:22 Temmuz 2013
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:676
Üye puanı:20
Takipçileri:10
Takip edilen:13
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:İzmir
Gram Altın:63 Gram altını var
Puan:57,85 Nakit puanı var
T. Puan:382258,0978 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için redhill yorumu ()fitch açıklamalara başladı
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için redhill yorumu ()bi seferde şu 55 ciler çıkmasın beee. insanları her düşüşte yönlendirmeyin arkadaş
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için redhill yorumu ()düşerse gene alırız problem yok :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için redhill yorumu ()borsa fener hissesini şimdi alsak pazartesiye ne olur acaba :)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için redhill yorumu ()fitch ne zaman olduğunu bilen varmı
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için redhill yorumu ()fx ciler için işlem 24 saat :)
uludag_016 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için redhill yorumu ()o zaman yükselir :)
valfdollarov için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için redhill yorumu ()2, 5880- 2, 6060 forex al sat bandım bugun bi kar daha bırakır saat 16 da YTD
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için redhill yorumu ()düşerken elim onsa kaç sefer gitti. ama alamadım. gittim ha bire dolar aldım. daha yeni düzelttik. en azından bu haftaki bandımız belli oldu. ona göre al emri gireriz.
YANASİP için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için redhill yorumu ()forexte gece 400 dolar zarar varken kademeli alışlarla 20 dolar karla kapattım. artık düşebilirsin dolar. geceden beri çıldırttın..
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için redhill yorumu ()eee şimdi tr için faiz indirim zamanı :)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için redhill yorumu ()ikili dip ise yükseliş haberidir değilmi
temel_teknik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için redhill yorumu ()pro baba onsu bu akşam bi üfleyelim. ne düşünüyorsun ons hakkında
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için redhill yorumu ()şimdi onsmu alacağız yoksa dolar mı : ) bu ons arttımıda birden artıyor çok güzel kar bırakıyor. ama düşerseee nanay
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için redhill yorumu ()amannn bende akşam alırım şimdi beklemenin bi mantığı yok
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için redhill yorumu ()biraz dolar alalm bari
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için redhill yorumu ()valla ben forexteyim. hiç kafayı yemedim. adam akıllı işlem yap zarar edersen stop loss koy. kaç gündür kardayım. az önceki düşüşte bile 35 dolar kar yaptım. mantıksız işlem yaparsan o kazandıklarını bir anda bile kaybedebilirsin. seçim senin.
MİTOTOYO için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için redhill yorumu ()eee dolar artarmı
masterErhan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için redhill yorumu ()bugün ne olduda bu kadar yükseldi? ekrandan ayrıldım şuna bak
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için redhill yorumu ()ne oldu şimdi dolar alıyormuyuz :)