Üye adı:rebirth
Kayıt tarihi:7 Ağustos 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:121
Üye puanı:4
Takip edilen:10
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:20 Eylül 1991
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rebirth yorumu ()Bence bir avukata danış.
yasinomer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rebirth yorumu ()Eğer mahkemelik bir durum yoksa sıkıntı olmaz ama dikkat edilmesi gerekiyor.
Vay_anam_vayy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için rebirth yorumu ()Senetin bankadamıydı?
Vay_anam_vayy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rebirth yorumu ()Benim boyacı toptancım 1 ayda 10 tane senetin presto olduğunu söyledi. Yani toplantıcıda senet pek güvenmiyor.
Sansar43 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rebirth yorumu ()Inşaat sektörü (Nalbur)
Seda2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rebirth yorumu ()Ben senet ile çalışıyorum ama şuan vade yapan firma yok.
Seda2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rebirth yorumu ()Insan kitleniyor izlerken. Ne anlatıyor bunlar diye.
Bahtı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rebirth yorumu ()A haber izliyim ben :)
Bahtı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rebirth yorumu ()Allah sonumuzu hayır etsin.
Bahtı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rebirth yorumu ()Kredi kartları hissettirmiyor şimdilik.
Bahtı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rebirth yorumu ()Celil hocam iyi, güzel. Lütfen uygulayın bunu :)
Celimizm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rebirth yorumu ()Merkez bankasının yıl sonu dolar beklentisi 6. 59. Mb ne zaman böyle derse 30- 40 kuruş daha yüksek geliyor. Ytd
Renginrengin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rebirth yorumu ()Alım gücü zayıf olduğu için vadeli malzeme almak şart.
sertelcenk70 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rebirth yorumu ()Ne yani cevabın bumu? Ben Inşaat malzemesi satıyorum. Ama şuan vadeli mal alamıyorum. Alsam dahi o malzemeyi alacak kimse yok.
Hayvansal_icgudu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rebirth yorumu ()Çıksa ne olur? Öyle bir medya var ki...
Seda2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rebirth yorumu ()Dört yılda 430 bin esnaf iflas etmiş.
Mhm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rebirth yorumu ()Necmettin Batırel mübarek.
Celimizm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rebirth yorumu ()Ironi yaptınız her halde.
gezmen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rebirth yorumu ()Sadece Trt değil çoğu kanal öyle gösteriyor.
Ern11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için rebirth yorumu ()Mini Cooper sat hocam:)
Galerici_Aydın için cevaplandı (yorumu göster)