Üye adı:ramazan4747
Kayıt tarihi:30 Temmuz 2019
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:12076
Üye puanı:1729
Takipçileri:260
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:10 Mart 1990
Meslek:Profesyonel (Sağlık, tıp, hukuk vb.)
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ramazan4747 yorumu ()Senin ağzını yirim yirim :))) @ilteris
sercan09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ramazan4747 yorumu ():))) buralar alım yeri olarak iyi geldi bana , ama parça olarak tabi
sercan09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ramazan4747 yorumu ()Hoş buldum , düşerse beni suçlamayın :)
Irt_84 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ramazan4747 yorumu ()İnşallah Elif :)
Elif_44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ramazan4747 yorumu ():))) ben bişey demiyorum
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ramazan4747 yorumu ()En fazla düne döneriz ortak sıkıntı yok , 2,21 maktk aldım bu arada
Gümüşlerin_efendisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ramazan4747 yorumu ()Endeks beklentim Akdeniz meselesinin anlaşmaya varılacağını düşündüğüm için yukarı kardeşim ytd
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ramazan4747 yorumu ()Yapma ya , ben parça alim dursun o zaman bugün düşerse ortalama düşürürüm
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ramazan4747 yorumu ()Bende alsam mı aceba ne var bu maktk da allasen :) burdan alınır mı parçalı
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ramazan4747 yorumu ()Emeklemeye başladı vallahi :)) hadi bismillah
morşimşekk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ramazan4747 yorumu ()geleyim mi yanına dostum :) çok nakit yok ama en azından kaar kaardır
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ramazan4747 yorumu ()canı sıkılmış herhal :)
KARTAL1854 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ramazan4747 yorumu ()Allah kurtarsın, niye öyle bir hata yaptın :)) :p
morşimşekk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ramazan4747 yorumu ()dsö açıklama yapmış , aşı gelecek yılın ortasına kadar anca icraate geçecek o yüzden ons yükselir bence
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ramazan4747 yorumu ()@Elif_44 tahtacısı o :))) elif hanım da takipte onu
esta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ramazan4747 yorumu ()4 aydır ona yatırım yapıyorum hocam :) taştı gittiii
BistMan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ramazan4747 yorumu ()bugün 15:30 da dananın kuyruğu kopacak gib ytd
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ramazan4747 yorumu ()hocam bize de nasip olsun inş vallahi :) ne güzel olurdu
BistMan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ramazan4747 yorumu ()kimse alım yapmıyor ki , yatırımcı da artık endekse güvenmiyor
Sylar_tek için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ramazan4747 yorumu ()Ve aleyküm selam hocam :))) hayırlı cumalar
BistMan için cevaplandı (yorumu göster)