Üye adı:Rahap
Kayıt tarihi:23 Mayıs 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1982
Üye puanı:171
Takipçileri:36
Takip edilen:80
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Mimar/Mühendis
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()Yalnız değilsin, dostum . seninle ortalamam aynı .. ondan empati duyuyorum sana . hehe
fikom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()Öncelikle bir kez daha tebrikler.. peki beklediğiniz geri çekilme 21 mart'dan önce bekliyor musunuz?
Traderist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()Atletli arkadaş euro 4. 2 iken de düşeceğini , dolar 3. 62 iken de düşeeğini söyledi iddalı şekilde .. "ytd" yazmak gibi bir tereddütü bile olmadan.. o yüzden diikatli olmakta fayda var...
dorya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()senin gibi bekleyenlerden biri olarak, değdi bence :).. artık yüzümüz gülsün di mi ama?
fikom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()Umarım etkilenen olmamıştır.. sabahtan beri..
drdmgrl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()abd borsaları açılacak 16:30'da değil mi?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()Evet, nerede kalmıştık.. 3. 87 evet.. :) ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()O para , ülke piyasası için değilki .. adresi belli yani ..
Ahmet6161 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()Fedden önce majör bir düşüş beklenmemeşi zaten .. Mb müdahale etse , ancak al- sat yapanlaron ekmeğine yağ sürer. onlar da bunun farkında .. yapacalları müdahale varsa , fedden sonra olur bence .. ytd
av_ozguryilmaz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()1 saatlik grafikte Oboya giderse 3. 87 görülebilir .. ytd
eldablo için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()bence ytd diyin. dünden beri yazışmalarınız takip ediyorum.. benim de zararım var evet hatta 10bin üstünde.. yaptığım işlemler 100k dolar üzerinde işlemler.. ama kimseyi etkileyecek şekilde "şu olacak, bu olacak" diye yazmasak daha iyi olur bence...
muratt35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()Umarım onun için hayırlısı olur ama ... kendimden biliyorum ; insan oğlu tamahkârdır
Surgeon11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()@fikom , ben nöbetteyiz :)
Surgeon11 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()Sizi de tebrik ederim . haftasonu incelmiştim sizin grafiği..
lord_seymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()Uçtu kaçtı demek istemem ama. Bir günlükteki ikili tepe çalışacak , ytd ... gelen rakamlara hepimiz şaşıracağız
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()Tl diğer para birimlerne göre , usd karşı negatif ayrıştığı için , “tl zayıflıyor “denmekte
bondman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()şu an müdahale etmesi boşa kurşun harcaması olur. fed faizden önce ne kadar kur düşürse ; millete alım- satım yaptırır sadece..
BeTuĞ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()hayal ? cuma günü de millet pazartesi ucuz alırım diye beklemişti...
cinocum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()@Traderist sizi sadece tebrik ediyorum . yaklaşık bir ay önceki ön görünüz şu an adım adım gerçekleşiyor.. 3. 89 selam veririz umarım .. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()OBO'ya giderse , pardon
Kule25 için cevaplandı (yorumu göster)