Üye adı:Rahap
Kayıt tarihi:23 Mayıs 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1982
Üye puanı:171
Takipçileri:36
Takip edilen:80
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Mimar/Mühendis
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()Benim dediğime geliyorsun işte . neleri fiyatladığını bilmiyoruz .. moods daha fiyatlanmadı.
Zafergenc6161 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()Fiyatladığını nereden biliyoruz? Türkiyede o kadar belirsizlik var kim, hangisinin fiyatlandığınu kimse net söyleyemz , bence.
qhost06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()MB stratejisi her yükselişte müdaha etmek değil ; kritik noktada minimum efor ile maximum sonuç alacağı noktada müdahale eder .. 10:00 kadar dokunacağını sanmıyorum ... hatta huyudur , gene akşam yapar ne yapacaksa ...
efesasin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()Piyasalar kapalı . pazar 00:000den sonra kontrol edebilirsin
qaracan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()Ciddi mi ? :O
Selgök için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()Ytd diyelim gene de..
Rahap için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()Formasyon var , şu an 30dk tobo gidiyor . akşam 16:00 gibi dedim ; 4. 58 max , yukarı dönecek (sağ omuz yapıyor) .. tobo hedefi 4. 7xxx
Droguz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()Aşağı stopları patlatıyorsa , milletin elindeki dolar ı ucuzdan kapmak içindir .. yön yukarı ... ytd
değermi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()Tekrar dolar alırken de paylaşsınlar bir zahmet ..
Mehmett için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()64 çıkarsa zatwn 4. 7 hedefe girer . bence o kadae pişman olma :) . ytd
chengmeri için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()Sanırım, dönecek gibi :)
Zamansiz123 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()O çanak yaparsa 4. 7 lere kapıyı açar .. ytd
aydost için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()Tahminim , tobo formasyonuna göre 4. 58 veya hadi en kötü 4. 57 dönecek .. sağ omuzı yapıyor şu an . buradan dönerse de hedefi 4. 7 üzeri olur .. (15dk lık grafikte görebilirsin) .. ytd diyelim gene de . bunu da daha 4. 62 iken demiştim.
Zamansiz123 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()Daha bir şey bitmedi .. burdayız.
Zamansiz123 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()Minik parça alım yapılabilir. ama bence 4. 6 altını bekleyin.. full işlem yapmayın. hala riskli bölgeler . ytd ...
Salih2147 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()Çekilme en son oralar 4. 58- 9 olur tahminim . ( sitede 30dk grafiğinden görebilirsin) tabi daha önce de yukarı dönebilir . formasyon çalışırsa 4. 7xx üstüne atabilir ... ytd diyeyim gene de .. benim alımım 4. 5 , bu yüzden bozmadım. 4. 58 altı düşene kadar da bozmam ytd.
birkaç_iyi_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()30dk grafikte gene bir tobo oluşumu var gibi .. . şu an sağ omuzu yapıyor olabilir . max 4. 58- 9 civarı çekilebilir bence .. çalışırsa formasyon hedefi 4. 7 civarı olur .. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()15:30 dan sonra çıkarlar piyasaya..
kaptan913 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()Enpara .. ama 24 saat deil ve 5 iş günü ... ama tfx gibi zırt pırt milleti mağdur ettiğini görmedim
SARII için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Rahap yorumu ()Sabah almıştı
NightmareIII için cevaplandı (yorumu göster)