Üye adı:Qrizma2006
Kayıt tarihi:19 Temmuz 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:340
Üye puanı:27
Takipçileri:2
Takip edilen:5
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10063,12 Nakit puanı var
T. Puan:10063,12 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Qrizma2006 yorumu ()idlip de operasyon başlamış diye haber var doğru mu aceba
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Qrizma2006 yorumu ()Dünya da bizden başka kimse yok Altın ve dövizin fiyatını arttıran bizim borsa açılınca artıyor
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Qrizma2006 yorumu ()Vallahi bilmiyorum swap felan diyorlar ben TL deyim benlik sıkıntı yokda çok düşüş bekleyen var bizde alım için kovalıyoruz işte
Hedef_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Qrizma2006 yorumu ()Açılmadı piyasalar Düşük açmış gösteriyor da aceba diyorum bu bir işaret mi
Hedef_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Qrizma2006 yorumu ()euro kuru doğru mu
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Qrizma2006 yorumu ()euro kuru doğru mu
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Qrizma2006 yorumu ()İyi geceler kardeşim euro baya düşmüş yorumlarda kimse konuşmuyor orda tfx kaçta euro işlemine başlıyor
Lean için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Qrizma2006 yorumu ()Cia sorumlusu ölmüş uçak Kazasinda Amerika misilleme yaparsa ons 1600 üzeri atar diye bekliyorlarmış
Kule25 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Qrizma2006 yorumu ()Dövizde nasıl kurlar
usta34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Qrizma2006 yorumu ()euro makas ne kadar kardeşim senin bankada tfx de 220 civarı seyrediyor
Lirac için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Qrizma2006 yorumu ()Nasıl olacak o iş
Arow için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Qrizma2006 yorumu ()Bu makaslar ile işlem yapmam banka ile ortak mı olduk anlamadım
serhathakan90 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Qrizma2006 yorumu ()tfx deki makaslar ile ilgili banka ile görüşen oldumu
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Qrizma2006 yorumu ()tfx deki makaslar ile ilgili banka ile görüşen oldumu şuan ne aldırıyor ne sattiriyor gr de 94 euro da 224 makas var
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Qrizma2006 yorumu ()Aynen gramda 90 euro da 219 felan makas var bu ne ya böyle
Gonyam için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Qrizma2006 yorumu ()Elimizdeki 247 gr TL ye döndü
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Qrizma2006 yorumu ()Şu onsa Bi omuz verin :))
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Qrizma2006 yorumu ()Bak gitmediniz halen düşüyor :)
Biricik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Qrizma2006 yorumu ()Azcık bakma :)
Biricik için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Qrizma2006 yorumu ()İnsanın canı sıkılır o yüzden çıkarken izlemesi zevkli de düşerken değil durduk yere millet dert sahibi oluyor
Veyseltarik için cevaplandı (yorumu göster)