Üye adı:ppeerryy
Kayıt tarihi:23 Haziran 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4456
Üye puanı:264
Takipçileri:38
Takip edilen:27
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Satış/pazarlama/reklamcılık
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ppeerryy yorumu ()Neden geç kaldın geçen ne güzel alttan alacaktın?
NewoNevv için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ppeerryy yorumu ()Selam ne durumdasın?
Clane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ppeerryy yorumu ()Ne durumdasın?
NewoNevv için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ppeerryy yorumu ()Emre durum nasıl?
E_m_r_e için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ppeerryy yorumu ()Daha yeni başlıyor aksiyon çıkan zor alır gibi. Çıkmayımı düşünüyosun yoksa?
Frantic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ppeerryy yorumu ()Al o zaman düşmesinimi bekliyorsun?
GaraGado için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ppeerryy yorumu ()Şuan risksiz ve güvenli limandasın. Bir müddet izle derim çıkmasına müdahale büyük ben pek uçup kaçacağına inanmıyorum.
GaraGado için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ppeerryy yorumu ()Ben dolar dayım hala ne bekliyorum onuda bilmiyorum:)
GaraGado için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ppeerryy yorumu ()Selam basılsın pozisyonun nasıl?
GaraGado için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ppeerryy yorumu ()Şuan negativ hiç birşey etki etmiyor.
dileknurk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ppeerryy yorumu ()Bunu kimse bilemez şuan baskı dursa tahmin edilebilir.6,12'yi geçirmezler gibi sadece öngörü.
06basbug06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ppeerryy yorumu ()Ne zaman için?
DGNCY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ppeerryy yorumu ()Hareket olacaksa Londra açılışında gerçekleşir.
E_m_r_e için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ppeerryy yorumu ()Bu baskıyla kaça çıkacağını düşünüyosun?
Arrdaa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ppeerryy yorumu ()Ne dırımdasın?
Clane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ppeerryy yorumu ()Dün almışsındır umarım
NewoNevv için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ppeerryy yorumu ()Karı gördünmü yolla)
NewoNevv için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ppeerryy yorumu ()Ne durumdasın?
NewoNevv için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ppeerryy yorumu ()Zararınamı çıktın?
NewoNevv için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ppeerryy yorumu ()Sıkıntı yok yükselir bu şartlarda düşmesi mantıklı değil.
NewoNevv için cevaplandı (yorumu göster)