Üye adı:PiyasayiKoklayanAdam
Kayıt tarihi:9 Nisan 2018
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:1675
Üye puanı:134
Takipçileri:26
Takip edilen:21
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için PiyasayiKoklayanAdam yorumu ()Bi parça dolar aldım artık fişekçiyim :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için PiyasayiKoklayanAdam yorumu ()Metin hocam full tlde kaldık.. Açıklama da bişi getirmedi 1/6 girdim artık 5.688den..
Metincflk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için PiyasayiKoklayanAdam yorumu ()Ben 1/6 aldım 5.688den.. Beklemek sıktı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için PiyasayiKoklayanAdam yorumu ()Full tl de kaldik.. Napsak
UCAGLAN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için PiyasayiKoklayanAdam yorumu ()Bu adam ne zaman konuşsa artıyor
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için PiyasayiKoklayanAdam yorumu ()Full tl deyim bi parça alsam mi düştüğü fln yok bunun açıklama da yarına sarkmış deniliyor bilemedim
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için PiyasayiKoklayanAdam yorumu ()Normalde paket fln daha çok düşmesi gerekmez miydi..68i sağlam destek yapmış durumda
hayri_klc için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için PiyasayiKoklayanAdam yorumu ()Ne güzel süzülüyor canını yediğim dicem de abartmış olcam
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için PiyasayiKoklayanAdam yorumu ()Bekliyoruz reyiz
Absent için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için PiyasayiKoklayanAdam yorumu ()Burda o kadar uzun kaldi ki ya uçacak ya kaçacak.. Insallah roketlmeden şelaleye kapılır da trendeki yerimizi aliriz
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için PiyasayiKoklayanAdam yorumu ()Cahildim epaketin rengine kandım.. Duser dedim full ciktim ah ben ne yaptim.. Bu sefer tersten çıkarım sandım.. Ekrana baktıkça zehirleyen sensin.. Evvelim TLydi ahirim sensin
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için PiyasayiKoklayanAdam yorumu ()Yari dolar yarı tl de misin.. Pozisyon ne durumda
Metincflk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için PiyasayiKoklayanAdam yorumu ()Metin full tl de kaldik.. Duser gibi yapıp istedigimizi vermedi
Metincflk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için PiyasayiKoklayanAdam yorumu ()Indikatorler güçlü sat derken bu artıyor.. ilginc.. Ons da aldı başını gitti.. Tl de kalakaldik
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için PiyasayiKoklayanAdam yorumu ()Tam alım hedefine geliyor diyoruz zırt yukarı gidiveriyor.. Ben en iyisi 5.65e 1/6 al emri verim.. Full tl deyiz demeyiz
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için PiyasayiKoklayanAdam yorumu ()5.64 62 60 birer alim emirlerimiz sabit.. Dusmeye devam ederse tekrar aliriz çıkarsa bakıp kalmayız.. Bugun zor ama. yarindsn umitliyim
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için PiyasayiKoklayanAdam yorumu ()68in üzerine atamazsa satılabilir ydt
Maraşlı_genç için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için PiyasayiKoklayanAdam yorumu ()30dk 1s 5s hepsinde sat sinyali veriyor.. Dikkatli olmakta fayda var
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için PiyasayiKoklayanAdam yorumu ()5.64 5.62 ve 5.60a birer parça emir verdim.. Yarin düşmezse bineriz trene gittiği yere gider
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için PiyasayiKoklayanAdam yorumu ()Ne güzel düşüyordu ne oldu şimdi sahlandin