Üye adı:Piyasaya_takipcisi
Kayıt tarihi:1 Ekim 2025
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:7919
Üye puanı:1595
Takipçileri:100
Takip edilen:233
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Yüz tl alti bile zor bence dolar 45 kirar gecer zaten bu da gümüş tl ayakta tutar diye düşünüyorum dostum
İKİ_KULAKLI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()o napolyon yaktı insanlığın başını zaten para para veya gümüş diyerek, :)
İKİ_KULAKLI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Ben roket cim her zaman niye maliyet bedava çünkü ama 90 tl bekleyene saygım vardır adam bazen his le bazen teknik de bekleye bilir kaba kelimeler yakışmaz bize kardeşim saygılar
Meçhul_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Emeğine sağlık kardeşim bereketli bir hafta olsun hepimize
Seyhanefe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Sadri nazar ettin Hürmüz kaoatirdin gene:)
Sadri_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Bizim canımız yanmaz alışkınız sayın şellaleci kardeşim:)
Mundo için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Bu turp gene selaleciler topladı bakalım sonumuz hayır olsun:)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()104 Altın düşmez bence artık dolar ayağı bu sefer atağa kalkar gümüş tl ayakta tutar
Zafer3450 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Sen satınca uçar zaten dostum:)bereketli olsun
Manga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Satın hele bereketli olsun yük hafiflesin herkes zirveye götürmeyiz :)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()O coşku 170 tl yandığın da gördük satmadık :)burdan satarsak kolu komşu kınar bizi dostum:)
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Haftaya 130 vuriz gibi gördüm bakalım hayırlısı
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Ne fomosu yahu tepede tobo ya bak roket hedef kitledi:)
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Satmak için bu acele ne haftalık kapanış gelsin pozitif haberler de geliyor satacak kar derse parça yapın haftaya roket almam yoksa sizi:))
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Roket e ucuza yakıt aldım üstat Hürmüz açılınca:)
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Ben hep derim bunun çıkış düşüş den çok üzer:)
By_driver için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Hoş geldin diyelim o zaman üstat:)
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Hele birisi da var vadi nehir çizer :)
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Onslar Hürmüz yüzünden düşmüş du artık açıldı tehlike bitmiştir bence
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Hürmüz açılmış takıp deim
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)