Üye adı:Piyasaya_takipcisi
Kayıt tarihi:1 Ekim 2025
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:7915
Üye puanı:1591
Takipçileri:100
Takip edilen:233
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Konu: #Gümüş ons senaryo (14.05.2026)
Çok şükür ralli yakaladım ustam en son 7bucuk tl al sat bırakmıştım banklar makası ve alıyorum düşüyor satıyorum çıkıyor diye:)uzun vade gümüş gerken yaptı
Periyot için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Konu: #Gümüş ons senaryo (14.05.2026)
Usta seni görünce eski günler hatırladım gümüş 7 tl o zaman lar o gün den biridir tutuyorum gümüş tramer Usta vardı
Periyot için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Kardeşim sen rasyo hiç duydun mu :)
İdris3142 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Konu: #Gümüş ons senaryo (14.05.2026)
Usta hoş geldin arada uğra senin gibi dostlar her zaman bekleriz buraya
Periyot için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Çıksın düşer elbette acelemiz yok:)
Kedicik_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Bizde roket her zaman paraşütle işimiz olmaz üzme kendini kedicik:)
Kedicik_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Toros güveniyorum rahat ol sen dostum:)
_FRİT_ için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Üstat bir alemsin var ya nokta koydun:)
SokakFilozofu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()İyi bilirim üç kere yaptım bu yıl üç ayda bir yapar sin iki üç derken bir kaçar yakalayamaz sin büyük ralli yakaladım yeter bana öyle al sat her yiğit harcı değildir
Kedicik_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Bizim yatırım yapıyoruz günlük kar peşinde kosmuyiruz maliyet bedava bir gram bile satmam dolar ayağı güçlenir ken her ay on tl üstüne koyarak giden bir gümüş var 100 tl ken dip şimdi 110 oldu öbür ay 120 olur yil sonu gümüş de sabır eden kazanır
Kedicik_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Konu: Rasyo da son durum 55 altında kalıcı olması lazım

1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Aynen kanka biraz yükselsin yükü bosaltacsm inşallah ortak la iş yerini büyütme planımız var Allah nasıp ederse
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Öyle ler konforla gec dostum kafa karıştır satacak olursun satamaz sin Alacak olursun alamazsın:)
dolarkes için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Dostum maalesef herkes eline göre konuşuyor belirli kişiler hariç asrn üstam gibi bazıları da günlük al sat ci onlar için fiyat önemi yok onlar gramdan bir tl bile kar onlar için
dolarkes için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Yok dostum esprisine dedim herkes düşüş bekliyorum diyor şu anda piyasa yapicilar ne diyecek onlar bizim gibi düşünmez sonuçta
dolarkes için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()170 tl niye düştüm o zaman ortam farkı idi satmadık şimdi ortalama 142 civarı gelsin 170 satmış gibi olacağım inşallah üç al sat ancak bu kadar düştü
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Hakkı helal et kardeşim seni karıştırdım başkası ile ben biraz espri li takılırım idere et
Degnekci23_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Kanka nerdesun büyük çöküş herkes inanmış gibi paraşüt yanında bulundur:)
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()170 tl den 80 tl düşmüş biriyim sence bunlar bana düşüş olarak görünür mu:)
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Piyasaya_takipcisi yorumu ()Evet doğru başka biri ile karıştırdım büyük çöküş ben 15 tl düşerse büyük çöktü derim 5 veya 6 tl düşüş normal benim için
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)