Üye adı:pişman_16
Kayıt tarihi:15 Haziran 2018
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:3985
Üye puanı:660
Takipçileri:105
Takip edilen:4
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:3 Ağustos 1982
Meslek:İnsan kaynakları ve Personel yönetimi
Yaşadığı yer:Yurtdışı
ne mutlu türküm diyene!
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10439,3 Nakit puanı var
T. Puan:10439,3 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için pişman_16 yorumu ()Bizim arkadaş almış aselsan
_yoRqun_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için pişman_16 yorumu ()Asel bayağı düşmüş
_yoRqun_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için pişman_16 yorumu ()Yok ya yarıdan az
Alfred için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için pişman_16 yorumu ()Şu anda en iyisi tl kardeşim ara dalgalanmalar olsada sıkı tı büyüyor bizimkiler geri adım atmaz enflasyon sıkıntı yarın.. Aldığım kardan gitti..
Alfred için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için pişman_16 yorumu ()Çıkış yaptım
_yoRqun_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için pişman_16 yorumu ()Full çıkış yapılmıştır 550 tl zarar var dün aldığım bin liradan gitti..
@The_Makine @biolog_6155 @_yoRqun_
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için pişman_16 yorumu ()En ufak hareket ye 5, 15 olur bu dolar ben almam dolar.. Ama az kağıtlarımı satarım
_yoRqun_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için pişman_16 yorumu ()Telefondan uygulamaya bakıyorum hareket yok
_yoRqun_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için pişman_16 yorumu ()Bilmiyorum şu an en iyisi tl bence vur kaç yapılabilir kısa al sat
KüçükDolar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için pişman_16 yorumu ()Hoş bulduk kardeşim
_yoRqun_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için pişman_16 yorumu ()Günaydın
@_yoRqun_ @biolog_6155
The_Makine için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için pişman_16 yorumu ()Sıkıntı büyüyor dostum iyi geceler..
_yoRqun_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için pişman_16 yorumu ()Sasa için ne diyorsun
Yargıç_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için pişman_16 yorumu ()dolar bugün yüzde kaç yükseldi 4, 92 den 5, 01* hesapla en iyi ihtimal dolar yükselişi kadar kağıtlar düşer..
_yoRqun_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için pişman_16 yorumu ()Yok komutanım ben yıldırımdayım siteler tarafında..
Manga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için pişman_16 yorumu ()Sıkıntı var dostum baksana bizimkiler geri adım atmayacak gibi duruyor
_yoRqun_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için pişman_16 yorumu ()Ya komutanım böyle işte
Manga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için pişman_16 yorumu ()Serkan dostum dolar sesimizi kesti halbuki ne güzel bilmişdin fedi...
The_Makine için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için pişman_16 yorumu ()Yüzde beşden fazla düşüş olacaktır diye düşünüyorum..
_yoRqun_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için pişman_16 yorumu ()2, 05 yanlış olmuş 3, 05 olacak en düşük..
@The_Makine
_yoRqun_ için cevaplandı (yorumu göster)