Kişisel Görüş ve Yorumları
Binance global referans:QYITTKR3
Binance tr referans. :7C46U4Z7
kuşlu sayfa:)
Buradaki bilgilere göre kesinlikle yatırım kararı almayınız!
Bizim MB de altın topluyor! millet dolar rezervinin nereye gittiğini soruyor? Demiyorlarki MB nin altın rezervi neden artıyor! Mblerin altına dönmesinin Asıl sebebi şu ki; Dolar rezerv para olma statüsünü ivmelenerek kaybetmeye başladı! Başı çeken Çin, Rusya, Türkiye üçünün başına da komşuları musallat edilmeye çalışılıyor! sebebi kendi paralarıyla ticaret modasını başlatmaları, ve bu saha da karşılık buldu, asıl nedeni bu... Çünkü Abd doları uzun zamandır dünyada rezevr oranı olarak ilk defa 1 yılda 4 puan birden düşerek yüzde 63 den 59 a düştü! aslında ortalama heryıl Yarım puan civarı gerilerdi! bu petro dolar sisteminin çöküşünün işaret fişeği gibi algılanmış olabilir! abd de... Fed faiz arttırarak enflasyonu durmayacağını ve resesyonda olduklarını biliyor zaten sadece resmi kabul yok şimdilik! faiz arttırımının asıl sebebi de doların rezerv para statüsünü kaybetme tehlikesiyle akakalı olduğunu düşünüyorum... dxy bu defa sanki intihar çıkışı yapıyor! ne kadar yükseğe çıkarsam ölürüm çıkışı yapıyor gibi?
İşin özeti;
"Hiçbir Mb elinde dolarla petro dolar sisteminin çöküşüne yakalanmak istemiyor! ""
Yatırım tavsiyesi değildir
Periyot (3 saniye önce)
Hayırlı sabahlar
Rakamsal olarak görüntü olumlu fakat
platin 4 h da negatif uyuşmazlık başlamış, sadece dikkat edilmesi açısından bir paylaşımdır!
898-910 karar bandı altı üstü olumsuz olarak devam eder!
Destekler 910-898-885-860
Dirençler 925-933-941-953
Ytd
https://altin.in/fiyat/platin
(20 saat önce) Cevap yaz
hislerime göre hareket etmiyorum ama dirençleri yazarım 11,11 üstü olumlu 11,22 üzeri daha olumlu 10,75 üzeride kısmen yukarıyı hedefler diyebilirim! dirençler 11,45-11,72-11,85-12 ytd
Dolar 10.21 altı 9.07 gelir mi bilinmez! ytd (24.12.2021)
(yatırım tavsiyesi değildir, kendi öngörü ve çalışmalarımdan ibarettir)
***
Bu açıklamayı umarım anlarsınız dostlar
Benim bir şey bildiğim yok!
Dört büyüklerle, Anadolu takımlarının maç yaptığını düşünün! Dört büyükler favoridir, değil mi? Bizimkisi de o hesap işte!
Bir futbol maçını düşünün, maçın oynanacağı saha ( band ) bellidir. Top ara sıra taca çıkabilir! Benim verdiğim rakamlarda o hesap...
O yüzden verdiğimiz rakamlar favori takımların kazanma ihtimalidir! Ama Anadolu takımları da sürpriz yapabilir!
Ayrıca Penaltı bile olsa gol olacağı yüzde yüz olmayan bir maç yapıyoruz!
Biz belki maç sonucu tahmin ederiz, fakat gölü kim atacak, hangi dakikada atacak onu her zaman bilemeyiz!
İstiyoruz ki her penaltı gol olsun...
Not: Yedek kulübesinde her zaman oyuncu olsun:))
Not: işte o yüzden ful işlem yapmayın diyoruz! Her şeyin Doğrusunu Allah bilir...
Her şey gönlünüzce olsun
***
Uyarı!
Yazdıklarım yatırım tavsiyesi olmayıp, gördüğüm ve paylaştığım ihtimallerden ibarettir! Herkesi okuyup değerlendirin, harmanlayıp, kararınızı kendiniz verin! ful işlem yapmayınız! terse düşünce zarar kes yapmayınız! sabır acıdır meyvesi tatlıdır! Herkese bereketli kazançlar dilerim.
Bereketli Bol kazançlar...
"İnsanlarının rızkı bellidir!
İradesine bırakılan, haram yoldan mı, helal yoldan mı kazanacağıdır.. "
ORTA- UZUN VADEDE GÜMÜŞÜN ÇOK İYİ YERLERE GELECEĞİNİ BENDE DÜŞÜNÜYORUM...
BİR DE DİYORUMKİ; ALGIYA GELİP ELİNİZDEKİ BULGURDAN OLMAYIN, ACİLİYETİ YOKSA BEKLEYİN NASILSA GERİ ÇIKACAK! ''SABIR ACIDIR FAKAT MEYVESİ TATLIDIR''
***
Benim strateji zamanla şu oldu (tecrübeyle)
1- Yüzde 20'si her zaman TL de(sert düzeltme ve düşüşler için)
2- )Yüzde 60'ı parça alımlı gümüşte (Alt sat için)
3- )Yüzde 20'si uzun vadeli gümüşte
Not:Kar sermayeye tabiki katılır!
Kendime Ytd:)
''NASİP''
Vermiyorsa mabud neylesin sultan mahmut!
***
Alım/Satım Simülasyon Durumu
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:11280,15 Nakit puanı var
T. Puan:11280,15 Gram & Puan birleşimi
Başarı:477. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()gümüşün çıkışı feyk olabilir! Altın ons yerinden kıpırdamıyor!
bir gözünüz altın ons da olsun. ytd
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()Eyvallah teşekkür ederim hayırlı geceler
A_Didem için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()Selamün aleyküm
Tamer hocam dediğiniz gibi dolar ın rsı çok şişti! dolar 8,71, belkide 8.48 düzeltmesi yapıp, bana göre yeni hedefi olan 9.54 e yol alabilir! dxy günlükte nu var, nu da son bir tepe yapıp düşüşe geçebilir gibi, yani 93.9x-94.0x olabilir! ons Altın 1736 krılımında,1690... ons gümüş de 22 nin kırılımında 20,5 yada 21.2 deneyebilir gibi ne dersiniz?
Not:Dolar tl daha çok iç piyasaya göre yön alacak gibi...
A_Didem için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()Konu: yukşelış ve dusus secenek ongorum
Hoşbulduk teşekkür ederim hayırlı geceler
Cevahir8160 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()Konu: yukşelış ve dusus secenek ongorum
Onsta Yükselişe dair bir sinyal alamadım kendi adıma, şimdilik bir zaman vermek çok zor, ama gr TL tarafında dolar bazlı bir şeyler olabilir... ytd
Tamamen dolara bağlı
8.77 üzeri kalıcılıkta dolar 9.54 hedefler ytd
Onnbaşı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()Konu: yukşelış ve dusus secenek ongorum
Ok.
Aşağı yukarı benzer rakamlar,24.8 gördük zaten 23.7 bende de var. diğer yeşil rakamlar da da hem fikir sayılırız
26.8 yakın zamanda zor gibi görünüyor
Elinize sağlık
@__Deniz__
hayırlı geceler
M_yıldız için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()Konu: yukşelış ve dusus secenek ongorum
Grafiği göremiyorum şuan alt yorum attın galiba, ama görünmüyor
M_yıldız için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()Konu: gümüş ons obo mu çalıştı! ytd
Ne diyelim hayırlısı olsun takipteyiz
Eline emeğine sağlık
A_Didem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()İyi rakamı ve çirkinin bir tık aşağısı bende de olan rakamlar... kardeşim eline sağlık
Ama ben buradan şöyle 23.7-8 gibi bir hareket daha yapacağını düşünüyorum. ytd
M_yıldız için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()Konu: gümüş ons obo mu çalıştı! ytd
2020 mart dip,2021 1 şubat zirve 10 ay
Düzeltme Ağustos da biter 6 ay dedik yanıldım! Aralık'ta biterse 9 ay yapar, Mart olursa 13 ay yapar!
Aralık daha olası gibi sanki... tabi fikir sadece...
A_Didem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()Konu: gümüş ons obo mu çalıştı! ytd
Var bende de yukarısı için rakamlar şimdi zamanı değil sadece...
Dibi görsek ortalama zamanını ve fiyatı aşağı yukarı kestirebiliriz diye düşünüyorum.
A_Didem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()Konu: gümüş ons obo mu çalıştı! ytd
Zaten bende olumsuz değilim, dedikkerim kısa vade için zaten... dönse yukarıya nereye gideceğine bakarız! yukarısı döndüğü yere bağlı olarak değişir...
A_Didem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()Konu: gümüş ons obo mu çalıştı! ytd
Sert hareket olursa konsolide olmaz gibi yavaş olursa baya süründürecek gibi ne dersin
A_Didem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()Konu: gümüş ons obo mu çalıştı! ytd
23.7x kırılınca bizim eski yukarıya hedefler çöp oldu zaten maalesef, anlatmama gerek yok.. bakalım daha neler olacak göreceğiz artık...
A_Didem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()Konu: gümüş ons obo mu çalıştı! ytd
Gördüm grafiğini eline emeğine sağlık
Ama ciddi bir dönüş emaresi hâlâ yok yön olarak
20.5 haftalıktaki kırılan takoz hedefi ve fib 0.5 e denk geliyor.
17.6 günlükteki obo hedefi fib 0.618 den biraz sarkıyor. sert olursa ikincisi olur gibi...
A_Didem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Periyot yorumu ()44900 direnç
ntmen_x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()Konu: gümüş ons obo mu çalıştı! ytd
@A_Didem
Bu alttaki grafiğe göre 24.9 beklentim dahilindeydi Fib değerine göre,24.7 de gerekeni yaptım, ama çok bekletti diyebilirim
Periyot için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Periyot yorumu ()Seninde emeğine sağlık hocam hayırlı akşamlar bereketli kazançlar dilerim
ntmen_x için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Periyot yorumu ()Gönül ister tabi inşallah diyelim o zaman:)
Savaş06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Periyot yorumu ()47 hemen gelmeyebilir! ytd
Savaş06 için cevaplandı (yorumu göster)