Üye adı:paravarhuzurvarr
Kayıt tarihi:26 Şubat 2026
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4078
Üye puanı:764
Takipçileri:58
Takip edilen:21
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:10 Kasım 1938
Meslek:Yürütme/üst düzey yönetim
Yaşadığı yer:İstanbul
İşimiz al sat gümüş altında neymiş uzun aradan sonra kral ve oğlu geri döndü
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Aynen öyle kardeşim sağlık daha önemli
Hayırlısı en azından daha ne kadar düşer psikolojisini yaşamazsın
001Emre001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Bugün Rasyo 70 seviyesinde düşüşü yaşadı birde 80 olduğunu düşünsenize vay haline
Bizi kurtaracak olan altını n talep görüp hızlı yükseliş tepkisi hacimli mumlar yakması
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()En sağlam destek 61.10 bir kaç gün direndi tepkiler geldi ama ardından takla oldu
Tezgahı kuranlar milyar milyar dolar ları götürecek
Benim tahminim 39 trilyon borcu olan abd yine karşılıksız para ile topladı doları değerlendiriyor patlak verirse parayı resmileştirme aşamasına geçtiğinde fiyatın yükselmesini sağlayıp parayı kâr olarak gösterecek
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Mantıklı baktığımız da dediğin gibi tepki yükseliş gelmesi düşünüyorum ama sadece düşünüyorum
Efsane değil evet topluyor ama adamlar kurnaz farklı kollardan ufak ufak kontrollü boğa taktiği ile yükseltmeden yapıyor işini
Düşünsene abd nin en büyük borsalarından birisi olan nasdaq bile çökmüş daha ötesi varmı
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Bende saldım çayıra Mevla kayıra dedim yarısını yolladım isterse 2030 da yükselsin çokta dert etmiyor artık
Sayfada olup takip etmeye devam edeceğim ve eskiden yaptığım gibi üzmeyecek rakamla al sat gram arttırma oyunu oynayacağım:)
001Emre001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Sadece millet mi ülkelerin m. bankalari bile ne yapacağını şaşırdı
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Analiz yapıyorum grafik takip ediyorum piyasaların olası yorumlarını okuyorum hepsi ayrı telden çalıyor
Şu anki yaşanan düşüşlere anlam veremiyorum
001Emre001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Bu saatten sonra gelecek her yükseliş ve yukarı tepki kaçış satışı getirme ihtimalinimasanın bir köşesinde duruyor
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()adamlar nasıl bir tezgah kurmuşsa euro nun bile içinden geçtiler
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Kardeşim 3 kez mesaj attım üçüde sana düşmedi hatta @F30 arkadaşada yolladım onlardan bazıları da düşmüyor anlamadım
001Emre001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Bende Çok fazla dalgalanma merkez bankalarının dolar a dönüşlerini vs analiz edince çok mutlu gidişat görmedim
Öğleden sonra gelen selde Oğlumun Satıp alttan geri aldıklarını hafif toparlanmada olduğunda yarısını geri satıp bir kaç hisseye geçtik yarısı malda duruyor bakalım ne yapacak
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Hasta öldü ölecek önceden hazırlık olsun Büyük ihtimalle un almış helva yapıyordur herhalde
Amoklavin için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Bugünlük sert zelzele bitiriyor gibi görünüyor bunu fırsat bilip alım yapan kontrollü boğalar var bakalım
Toparlanma sonrası satış yaparlar mı izleyip göreceğiz
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Evet aynen öyle Aziz abim bu piyasa en büyük hatalardan birisi de o kâr beğenmemek burada 300 500 beğenmeyiz ama bir ürün alırken 300 lira daha ucuzdur diye dünya yol gider oradan alırız
Açıkçası ben 100 lira bile olsa kâr cebe yakışır diyenlerdenim bugünkü iş yerim gelirim hamdolsun kimseye muhtaç etmiyor aksine insanlara ekmek verecek seviyede düzenim ve iş arkadaşı personelim var ama geçmişi hatırlayınca 300 liralık bir iş için 6 saat uğrattığım günler oldu
Evlatlarıma yanımda çalışmalara aileme hep söylerim kâr cebe yakışır yoldan geçen birinden isteyin kimse çıkarıp size 50 lira vermez
Bol kazançlar saygılar
Aziz_abi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Babam sağolsun derler ya ben bugün oğlum sağolsun diyorum :)
Gün Müşterilerim varken ekrandan uzaktım sonra açtım şelale olmuş Olcay Bey New olmuş buralar diye mesaj yazmıştım sonra öğrendim ki müşteriler var diye rahatsız etmeden oğlum 61.10 desteği kırılıp geri dönmeyince ons 60.42 de Oğlum elde ne var ne yok satmış tüm bankaları sıfırlamış
58.40 dan gümüşü geri toplamış
Altını da 72 dolar Alttan geri almış
Sanki 150 liraya satmışım gibi keyifliyim şu anda:))
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Konu: sorulara cevaben değerlendirilebilir seviyeler
Merhaba üstad yurtdışı müşteriler gelmişti bakamadım ortalığı sel götürmüş
GVZ (Altın Korku Endeksi): 27.41
VXSLV (Gümüş Korku Endeksi): Gümüşün 51.42 seviyesine çıkmış
Aç ve obur ayılar kasabaya inmiş durumda
Invincible_lion için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Konu: sorulara cevaben değerlendirilebilir seviyeler
Tehlikeli sularda yüzüyor yine
61.10 ve üstü geri dönmeli
Invincible_lion için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Konu: sorulara cevaben değerlendirilebilir seviyeler
Siz sağolun Olcay Bey
Çürükleri ayıklama yaparak sizin gibi karşılık beklemeden yardımcı olmaya çalışan doğru arkadaşlarla yol almak en doğrusudur
Invincible_lion için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()İnsan olarak Önce toplumda edepli konuşmayı sanalda olsa gerçek insanların bulunduğu ortamda argo konuşulmaması kişiye insana millete Çaktı Çaktılar gibi ifadelerin ne anlama geldiğini ve jargon olarak ayıp olduğunu bilmek gerekir ki sen zaten bunu bile bile kullanmışsın yapma ayıp 1. sebep burada hepinizin kardeşi bacısı eşi hatta belki de teyzemiz anamız yaşında insanlar var
2. Sebep burada insanlar emeklerinden büyük kayıplar verdiler senin bu davranışının sebebini onlar bilmese de biz biliyoruz
Sen işin vadeli short yada long tarafında olabilirsin belki de haset birisin insanların parasının olması senin zoruna gidiyor olabilir kim bilir belki de kuyumcusun insanları panik satışına sürmek isteyen her ne isen şimdi dilimi olması gerektiği yerde tutup insanlardan emeklerinden uzak dur ayıptır vebal ağırdır
bashar89 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Bunu sağlayacak olan Çin bekleyip göreceğiz
001Emre001 için cevaplandı (yorumu göster)