Üye adı:paravarhuzurvarr
Kayıt tarihi:26 Şubat 2026
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4078
Üye puanı:764
Takipçileri:58
Takip edilen:21
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:10 Kasım 1938
Meslek:Yürütme/üst düzey yönetim
Yaşadığı yer:İstanbul
İşimiz al sat gümüş altında neymiş uzun aradan sonra kral ve oğlu geri döndü
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Anlaşma işin sahne perdesi arka planda o kadar iş dönüyorki Türkiye'de buna dahil Altın da daha çok sular akar
TTEKOL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Çoğul eki var
Beklediğim yaklaşık 5 gelişme var gelişme vardı bu süreçte sabırlı olanlar tuzağa düşmeyenler yaşanan sıkıntılar sonrası olan Kademeli olarak rahatlatacak gelişmelerin 1 tanesi istenilen ilgiyi tepkiyi göremediği için olumlu sonuçlanmak üzere kaldı 4
Eğer çok aksi bir durum oluşmazda tahmin ettiğim gibi ilerlerese ben dahil sabırlı olan herkes kazanacak
TTEKOL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Bunları hak ıslah etmiyor salmış kendi hallerine bırakmış
Kuyum için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Biz ne edelim
Kuyum arkadaşa üç beş kendime kendime üç beş on milyon yazdım :D
Hasannn321 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Önümüzdeki hafta ve önümüzdeki ay büyük sürprizler ile karşılaşacağız ona göre pozisyon alın elinizdeki malı ve nakiti iyi kullanın üç beş kişi haricindeki işin short ve long tarafında olup ortalıkta hocayım ayağına rakamlar grafik paylaşımı yapan ama olası iki yönlü aksiyon senaryosu olmayan insanlara çok inanmayın derim
paravarhuzurvarr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Önümüzdeki hafta ve önümüzdeki ay büyük sürprizler ile karşılaşacağız ona göre pozisyon alın elinizdeki malı ve nakiti iyi kullanın üç beş kişi haricindeki işin short ve long olup ortalıkta hocayım ayağına rakamlar grafik paylaşımı yapıp olası iki yönlü senaryosu olmayan insanlara çok inanmayın derim
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Garibanlık göreceli bir sıfattır
Neye göre kime göre:)
Kuyum için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Dimi :)
Mesela senin üç beş milyonun
Benim üç beş on milyonum
Hasan'ın 10 milyar TL si
Bilalin 10 milyar dolar ı
Musk'ın 2 trilyon doları var ama niye daha fazla yok diye hepimiz huzursuzuz:D
Kuyum için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Sinek de geldiğine göre yukarı tepki öncesi bi silkeleme daha kalmış demektir:)
Kuyum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Herkes ikinci üçüncü hatta dört ve beşinci kullanıcı profilini iptal edip tek profilini kullansa ortam daha sessiz ve anlaşılır olurdu
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Geliyor gelmekte olan ama çok kalmayacak misafirliğin kısası makbul olan
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Uzun vade için ise ben Altın a yatırım yapıyorum haricinde
Platin Paladdyum var ama onlar çok ağır kalırlar
Kira fonları olabilir
Cirosunu iyi araştırıcagın Sağlam enerji şirketlerinin fonları olabilir
Bankaların yönettiği daha düşük riskli gümüş altın fonları var mesela
karizma707 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Dijital ortam açık ama hacimleri düşük
beyazmurat71 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Şimdi Abd kapalıyken pik yapıyormuş falan :)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Zarardaysanız
Size tavsiyem al sat yapmak için Elinizde başka nakit yoksa ve Tecrübe sahibi değilseniz işlem yapmadan bekleyin
ama yok al sat yapacağım ortalama düzelteceğim derseniz ilk yukarı tepkide bi kısım satış yapıp tepki düzeltmelerinde düşüşlerde alttan alıp tekrar yükseliş bekleyin
gngrnc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Pazartesi Açılışta gelirse gelir bu satten sonra dijital ortamdan minik hacimli işlemler olur
gngrnc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()gider ayak nasılda satıyor iki gözümün çiçekleri pazartesi gecesine kadar dursaydı bari :)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Kapanışta Türkiye ve Avrupa satmaz da 66 üstünde kalmayı başarırsak hatta pazartesi gecesi güzel şeyler olabilir
Eğer satarlarsa bizde sattığımızı geri yerine koyarız
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Sana yorum atmıştım ama düşmemiş kardeşim
Yorum şöyleydi
Bitti diyebilir miyiz hayır ama gece sabaha karşı dipten bir parça daha alım yapmıştım düşüş derinliği daha fazla olmaz velev ki olsada bir iki dolar daha olur sonra tepki alır diye düşündüm nitekim öyle de olmuş sabah beri ekranda bakmıyordum
Abd ve Cin iki büyük borsa kapalı
toparlanmalar tepki alımları var ama hacimleri düşük eğer yüksek hacimli alımlar olsaydı toparlanıyor diyebilirdim mumlar çok düşük seviyede
Sabahki seviyeden toplayanlar kâr satışı yapabilir mi evet mümkün
Bana göre en dip 63 dolardı 61 doları hiç hesaba katmadım açıkçası ama olmaz diyenemem malum teknik dışında hareker eden bir piyasa var
İçimden geleni sorarsan buradan toparlaması gerekiyor artık
https://altin.in/paravarhuzurvarr
001Emre001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için paravarhuzurvarr yorumu ()Aynen pazartesi gecesi yazmayı unutmuşum pazartesi gecesine kadar güçlü alımlar olacağını düşünüyorum
Bu gece de comex üzerinden alımlar olur
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)