Üye adı:parabaz66
Kayıt tarihi:20 Nisan 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:8278
Üye puanı:639
Takipçileri:108
Takip edilen:32
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:6 Haziran 1985
Meslek:Kamu çalışanı
Yaşadığı yer:Yozgat
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için parabaz66 yorumu ()Ustad euro da durum ne olcak sence düşüşe geçti gibi
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()@Dertli hocam da bugün sabah bir defa yazdı bir daha görünmedi onun yorumlarına alıştık yokluğu kotuymus duy sesimizi muhteremOO
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()Hakan hocam aynen senin gibi düşündüm sanki doyuma ulaştı dedim 3. 3750 den bozdum hepsini ortalanan 3. 28 di veya kar ettim sarısı herkesin başına dediğin gibi olursa full euro ya gircem yine
hakan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()Valla ustad iyidir euro yuda dolar ida çıktım bugün iyimi kotumu yaptım bilemedim tamamen içgüdüsel bir hareket oldu euro düşüşe devam ederse yarın alttan alicam sen neler yaptin
Tedirgin_38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()Hocam parite yüksekten euro dan dolar a geleceksin parite disukken tam tersini yapacaksın ama dikkat etmek lazim
efekozturk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()Hoşgeldin ustad nasilsin
Tedirgin_38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()euro yuda dolar ida full çıktım tamamen içgüdüsel umarım pişman olmam
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()valla hocam dolar dan euro ya geçtim ama euroda tat yok seninde dediiğin gibi piyasalarda sanki bir belirsizlik var cemmy üstad dertli hocamda hiç görünmedi takip ediyoruz şimdilik inşallah güzel şeyler olur
hakan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()nasılsın hakan hocam bizim sayfada pek kimse yok bugün ne var ne yok nasılsın
hakan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()herkese hayırlı haftalar bol kazançlar arkadaşlar destek ve dirençleri yazacak bir arkadaşımız var mı
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için parabaz66 yorumu ()dolar i ucacak ama sanki dizginliyolar birakin usd yi
1BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()Teskler hocam
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()Dertli ustad destekten euro ya parite yaptım su an ne yapsam kafam karisti
1BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()Hocam Hoşgeldiniz
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()Cemmy ustada ulaşamadım bir kac sorun oldu ama
hakan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()Hakan hocam bu seviyede dolar dan euro ya parite yapsak mantiklimi
hakan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()@cemmy ustad hayirli cumalar
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için parabaz66 yorumu ()Maşallah iyikı buraya üye olmuşum baya topragim çıktı saygılar ve sevgiler herkese cumaniz mübarek olsun
Nağmeler_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için parabaz66 yorumu ()Bende su an merkezdeyim ama bende yerkoy ilcesinden
ANADOLU66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için parabaz66 yorumu ()Yozgat mi ustad memleket
ANADOLU66 için cevaplandı (yorumu göster)